Gjest Pippi1979 Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Veldig usikker på hvilke salmer vi skal velge.. Noen som har forslag til fine salmer?
Cilla2010 Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Veldig usikker på hvilke salmer vi skal velge.. Noen som har forslag til fine salmer? Vi skal ha "Å leva det er å elska" og "Din hånd i min". Den siste er en ganske ny salme (2004) ikke så mange kjenner til, men med en nydelig tekst synes jeg! http://nyesalmer.no/?p=103
Gjest Pippi1979 Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Tusen takk, den siste hadde jeg ikke hørt før - men den er jo helt nydelig
Cilla2010 Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Tusen takk, den siste hadde jeg ikke hørt før - men den er jo helt nydelig Hvis du har tilgang på Spotify, finner du den der . Virker som en ganske enkel melodi også, så tror folk fint kan henge med selv om de ikke har hørt den før.
Anemone_ Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 Vi har valgt salmer med melodier som folk kjenner: "Nå er det morgen" (morning has broken) og "Kom, kom og hør et gledens ord" (Amazing grace)
Møffi Skrevet 8. juni 2010 #6 Skrevet 8. juni 2010 Vi har kjærlighet fra Gud, å leva det er å elska og Guds godhet sang i sinnet, i den rekkefølgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå