Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Er det noen som har prøvd denne, eller pro versjonen? Den ser jo virkelig lekker ut! Sitter å vurdere å kjøpe denne
postit Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 jeg har hatt min SE Xperia mini i snart 1 uke nå. Det er både fordeler og ulemper med denne telefonen, jo den er liten og nett... men du har ikke så veldig mange innstillingsmuligheter på den. ulemper: - tar lang tid å bli vant med å skrive meldinger, veldig fort gjort å trykke feil og det kan være vanskelig å manøvrere seg rundt i meldingssytemet. - ikke mulig å lagre bilder som du får tilsendt (mms) *som jeg har funnet ut enda* - få innstilinger på kamera - mye man må lete seg til som ikke står i bruksanvisningen - når man skal svare på et anrop så må man skyve på en knapp som kommer opp, fort gjort å skyve feil slik at man sender opptattsignal istedet for å svare på anropet. fordeler: - liten og lett - kamera tar faktisk gode bilder, selv om jeg savner litt flere innstillinger på det selv hadde jeg egentlig mest lyst på pro versjonen, men orket ikke vente lenger da minien kom ut den pro versjonen med utskyvbare tastaturet er riktignok litt større, men tror kanskje at den er litt bedre å skrive sms med.. hvis du bruker den funksjonen ofte.. ellers har jeg laget en egen tråd for denne telefonen så du må gjerne se der hvis jeg har glemt å skrive ned noe..
AnnH Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 (endret) Jeg vurderer å kjøpe SE Xperia, men når jeg går inn på telenor sin nettbutikk står det at det er Sony Ericsson X10i. Er SE Xperia og X10i den samme typen? Så står det også at designtypen på X10i i svart er en skyver. Mens den hvite sorten har designtypen candy bar.. Betyr det at den i svart er skyvemobil, mens den i hvit ikke er det? Det er jo akkurat samme merket, bare at det er ulik farge. Huff, føler meg dum nå Linker til begge mobilene jeg, der dere kan få informasjonen på produktinformasjon.. Den svarte: Sony Ericsson X10i Sensuous black Den hvite: http:Sony Ericsson X10i Luster White Ville ikke lage en ny tråd om akkurat dette, siden det handler om nesten samme type. Håper dere kan hjelpe Endret 12. juni 2010 av AnnH
postit Skrevet 12. juni 2010 #4 Skrevet 12. juni 2010 det er nok ingen skyver den telefonen nei :) det er litt større versjon av xperia mini som jeg har vet ikke om det store har en pro versjon... som minien.. det finnes en mini pro. som ikke har kommet enda. den har et tastatur som du kan skyve ut.. mulig det finnes en xperia pro også.. men den har ikke jeg sett noe til.... så heller ikke at det sto noe i linken din at den svarte var en "Skyver"
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #5 Skrevet 13. juni 2010 Det finnes SE xperia x10 mini og x10 mini pro. Pro versjonen har utskyvbart tastatur, og det er vel eneste forskjell også. Jeg har nå hatt min i to dager, og føler ikke at jeg har noe behov for ekstra tastatur, må bare bli litt vant med den
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #6 Skrevet 13. juni 2010 Ehhh.. glem det jeg sa (siste anonym bruker), snakket jo om miniversjonene jeg..
dobby Skrevet 13. juni 2010 #7 Skrevet 13. juni 2010 Sambuaren min kjøpte seg nettopp denne telefonen, og han er veldig fornøgd. Batteritida er ikkje like god som for den telefonen han hadde før, men det skuldast nok at denne har mange fleire funksjonar. Kameraet er heller ikkje så verst. Og så er den jo lekker då!
Kirsebær Skrevet 7. juli 2010 #9 Skrevet 7. juli 2010 Noen som vet om det følger med utskiftbart deksel til pro-versonen også?
hellesprelle Skrevet 8. juli 2010 #10 Skrevet 8. juli 2010 Hvor lenge holder batteriet på deres? Jeg kjøpte min for en uke siden(den vanlige, ikke pro) Og har allerede måtte lade 3 ganger. Og jeg bruker den ikke sånn kjempe mye....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå