frøken_øst Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 jeg spiser sunt, trener regelmessig og gjør de rette tingene sånn sett, allikevel er jeg veldig trøtt og sliten, er inne i en sorgperiode, det må være det som gjør meg så sliten? Synes det kunne vært interessant å høre hvordan andre reagerer i slike perioder, og hva de gjør for å ha det bedre, siden jeg allerde gjør det jeg vet om av "lure" ting sånn trenings- og matmessig:)
Kråkesaks Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Ja, man kan bli trøtt av sorg. Du må vel bare hvile og gi kroppen ro.
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Jeg var ufattelig sliten, men allikevel på høygir fordi jeg måtte ordne alt i forbindelse med begravelse og dødsboet. Jeg tror det er helt normalt at man er utslått en tid. Så lenge du spiser rimelig greit og sunt og kanskje trener så gjør du mye mer enn hva jeg gjorde. Husk at man kan bli psykisk sliten også da.
frøken_øst Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2010 takker for svar:)ja, kanskje jeg må tenke sånn at, selv om jeg gjør de rette tingene, så er sorg uansett såpass psykisk utmattende at man nødvendigvis må bli sliten? Jeg er jo klar over at det psykiske og fysiske henger sammen, det var vel derfor jeg hadde troen på trening og kost skulle "fikse" mye- men nå er det kanskje slik at det ikke kan gi så mye energi uansett? (postet dette innlegget ved en feil i "Generell debatt", skulle vel vært i "Kropp og helse"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå