Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest x-kjæresten
Skrevet

Jeg har hatt kjærlighetssorg i godt over 8 måneder nå og har levd på alle minnene jeg og x har hatt. Vi hadde et avstands forhold på rundt 8 timer med bil. Jeg har selvfølgelig ikke slettet bildene av han/oss fra ifjor sommer og jeg har heller ikke sett han siden sommeren ifjor.

Nå nylig ble det tagget 2 nye bilder av han på facebook som var nye. Han er ikke så glad i kamera så er nesten ingen bilder av han. og det nyeste han har er tatt i speilet med mobilen for 7 måneder siden. Når disse bildene ble tatt for et par dager siden med den nye kjæresten sin, fikk jeg helt sjokk over hvor mye han hadde forandret seg!. Han har rett og slett blitt stygg!

Klesstilen hans var helt på tryne, utseende hans var blitt stygt, det var sånn at jeg begynte å le da jeg så bildene og ble litt flau. I tillegg har han forandret personlighet.

Idag fant jeg ut at jeg ikke vil ha han tilbake. Han ser ikke ut som gutten jeg elsket, han ser ut som en 30 år gammel mann på håret og han er 18 år! Han har ikke personligheten han hadde før lengre, han har blitt en drittsekk som bare tenker på seg selv. Og klesstilen, ja sånt skjer da jeg ikke finner klær til han.

Så jenter, kjærlighetssorg går over. Gutten du elsker er nok ikke som han var før. Det har i hvert fall jeg fått oppleve! Haha.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ja, det er lett å komme over kjærlighetssorg når forholdet kun var på det overfladiske plan. ;)

Gjest fireflies
Skrevet

...eller er det bare du som er småsjalu og bitter for at han har funnet seg en ny kjæreste før deg, og prøver å finne dårlige unnskyldninger for hvorfor han plutselig ikke lenger er bra nok? Fyren er nok den samme som før, og det er vel begrenset hvor mye en kan forandre seg på 8 mnd. Flott for han at han forhåpentligvis har funnet ei som setter pris på han for den han er :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg fikk hjertet mitt knust skikkelig i 2005.

Møtte ham igjen i år. Han er en veldig hyggelig mann, men han er utrolig rar. Jeg skjønner ikke helt hva jeg så i ham, han har forandra seg en del siden vi var sammen. :)

Er gode venner nå da, men kunne aldri tenke meg å bli sammen med ham igjen.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Da jeg var 14 år, var jeg dødsens forelsket i flere måneder i en gutt som gikk to klasser over meg. Han hadde svart, halvlangt, litt krøllete hår. En dag kom han på skolen med kortklippet hår. Vips, var forelskelsen over. :fnise:

Fjortisfakter kan opptre på flere alderstrinn.

Endret av Belladonna
Gjest Ciara*
Skrevet

Må innrømme at jeg ler litt av at min ene eks kler seg helt forferdelig om dagen. Klart, jeg var glad i ham av helt andre grunner, men det er jo alltid litt "deilig" å se at eksen forfaller, så ærlig må man jo kunne være. Nå begynner heldigvis bitterheten å slippe taket, og jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva han gjør eller hvordan han ser ut. Men for ett år siden syntes jeg det var kjempemoro...

Skrevet

Kjærlighet gjør blind...

Ens egne preferanser endrer seg...

Men så fint for deg at du er ferdig med kjærlighetssorgen :) :) :)

Gjest hocky sveis
Skrevet

Hei jeg lurer litt på hvordan du definerer en 30åring på håret...

Og hvor gammel du er? Du virker veldig ung

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Haha.. 30åring på håret? Hvordan ser de ut? :ler:

Gjest Mahareth
Skrevet

Da jeg var 14 år, var jeg dødsens forelsket i flere måneder i en gutt som gikk to klasser over meg. Han hadde svart, halvlangt, litt krøllete hår. En dag kom han på skolen med kortklippet hår. Vips, var forelskelsen over. :fnise:

Fjortisfakter kan opptre på flere alderstrinn.

:ler: Nesten det samme skjedde meg, bare at jeg var 16 ;)

Gjest Spinell
Skrevet

Det er utrolig festlig å gå på 5-10-15-20-års gjenforeningsfester etter ungdomsskolen og videregående og se hvordan enkelte av de som var skikkelig i skuddet i gamle dager har forandret seg, også ;)

Skrevet

Jeg synes det er lov å være overfladisk og 14 år i en sånn situasjon så lenge man ikke sier det direkte til personen, for det er jaggu ikke lett å komme over folk hvis du først er besatt etter brudd..

Gjest x-kjæresten
Skrevet

Haha.. 30åring på håret? Hvordan ser de ut? :ler:

ja jeg er ung, 17, men ja.

Så jeg har lov til å være litt barnslig da det gjelder dette syns jeg.Ble ikke behandlet på den beste måten etter brudde så har mine grunner.

Du vet sånn typisk hår som de hadde på 50 tallet kanskje, eller nei. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men helt flatt også sideskill. Jeg sier det ligner på håret til en 30 år gammel mann for naboen min har sånt hår og han er rundt 30 eller noe.

ligner litt på denne

Min lenke

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Akkurat... Skjønner jo at 30 er gammelt når du er 17 selv. Sambo er 31 og syns ikke han har så forferdelig gammeldags hår akkurat ;)

Gjest x-kjæresten
Skrevet

Akkurat... Skjønner jo at 30 er gammelt når du er 17 selv. Sambo er 31 og syns ikke han har så forferdelig gammeldags hår akkurat ;)

Neei, jeg mener ikke at alle har det. Men minnet om naboen sitt hår, derfor jeg brukte 30 år gammel :) min far er 45 og han ser bedre ut på håret :P

Gjest x-kjæresten
Skrevet

Neei, jeg mener ikke at alle har det. Men minnet om naboen sitt hår, derfor jeg brukte 30 år gammel :) min far er 45 og han ser bedre ut på håret :P

Gjest lolita___
Skrevet

hahahah 30 år på håret sånn nick fra bsb frisyre:)

Du har rett til å glede deg over at han er misslykket.Som du sier han hadde såret deg mye da dere var sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...