Gå til innhold

Sexfantasier

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Heisann,

Jeg fantaserer ofte om at jeg og kjæresten min har med oss en annen jente i senga, binder henne lett fast så vi får lekt litt med henne før kjæresten min nyter å være inni en annen jente mens jeg ser på, kysser og slikker henne.

Litt sånn sært kanskje å fantasere om at han "tar" noen andre, og jeg tviler på om det noen gang blir noe av.

noen her som har gjort det og hva var erfaringene før og etter, og hvor fant dere noen til å bli med??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Ikke sært i det hele tatt. Om kjæresten din synes fantasien er digg (og kanskje hans fantasi også) er han jo intet annet enn griseheldig som har deg :-)

Å finne noen som vil være med? Tja, anbefaler nettet framfor ei halvfull eller stupfull ei på byen, med sistnevnte er det ikke nødvendigvis like gjennomtenkt eller planalgt vil jeg tro og dermed kan det hele ta en vending fra fantasi til mareritt.

Gjest gift mann
Skrevet

Heisann,

Jeg fantaserer ofte om at jeg og kjæresten min har med oss en annen jente i senga, binder henne lett fast så vi får lekt litt med henne før kjæresten min nyter å være inni en annen jente mens jeg ser på, kysser og slikker henne.

Litt sånn sært kanskje å fantasere om at han "tar" noen andre, og jeg tviler på om det noen gang blir noe av.

noen her som har gjort det og hva var erfaringene før og etter, og hvor fant dere noen til å bli med??

Selvfølgelig drømmer jeg om det. Kona fantaserer også litt om det, Hun ser for seg at hun leder meg inn i en annen kvinne bakfra, og slikker henne mens jeg tar henne.

Selv fantaserer jeg om at kona blir råknullet av en annen, mens jeg står på side linjen, Det skal være litt rått og hun skal være avsindigen kåt.Ligge helt åpen, våt og blottet mens han tar henne med en kuk som helst er større en min.

Men vi vet begge at dette er bare fantasier som sansynligvis aldri blir noe av, men man kan jo kose seg og fantasere.

Gjest trine
Skrevet

Heisann,

drømmer om å slikke ei jente samtidig som han knuller henne, tenker på og slikke saftene hennes fra lemmet hans

Gjest KateW
Skrevet

Jeg fantaserer om å være den jenta... :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...