Gjest:D Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Hei:D Jeg så denne filmen på youtube: ...og fikk veldig lyst til å lage sånn "frosting" , som hun kaller det eller "tykk smør krem", men hvordan lager jeg dette? Noen oppskrifter på det??<33
^^Belle^^ Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Se her for eksempel. For å gjøre det enda lettere kan du jo også kjøpe ferdige amerikanske icinger i matbutikker med stort utvalg og tilsette konditorfarge.
Gjest:D Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2010 Se her for eksempel. For å gjøre det enda lettere kan du jo også kjøpe ferdige amerikanske icinger i matbutikker med stort utvalg og tilsette konditorfarge. Tusen takk<33 Men i hvilke butikker får jeg evnt tak i sånn frosting da? I kiwi, coop, obs, rema, rimi ovs??
^^Belle^^ Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Tusen takk<33 Men i hvilke butikker får jeg evnt tak i sånn frosting da? I kiwi, coop, obs, rema, rimi ovs?? Jeg har funnet på Meny. Butter vanilla eller noe sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå