Xtra_lilje Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #21 Del Skrevet 22. juni 2010 Uff, lite oppdatert denne uken, har vært mye på farten og ikke hatt tid til å sette meg ned og skrive her.. men det går forholdsvis greit, trent på Sats flere ganger samt 30 days shred. Litt utskeiing på matsiden i helgen.. er så lett å tenke "man har da lov å unne seg noe, det er jo helg..." og så plutselig har man unnet seg noe både fredag, lørdag og søndag... det er jo nesten halve uke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 28. juni 2010 #22 Del Skrevet 28. juni 2010 Hvor langt har du kommet på 30 day shred? Selv begynte jeg i går, så har gjort unna hele 2 økter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtra_lilje Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #23 Del Skrevet 30. juni 2010 Ikke så flink til å oppdatere dagboken her, men jeg både trener og spiser sunt, og merker resultater - samboeren min også! Jeg har kommet på level 2. Jeg trener ikke etter dvden hver dag, siden jeg trener i helsetudio - jeg trener etter dvden de dagene jeg ikke trener på sats, for å si det sånn. har hatt to økter på level 2 og skal si svetten rant ja!! :D liker de øktene der, 20 minutter og det er effektivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå