Hette Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 min kjære mann har snart bursdag... blir 25 år.. noen som har noen tips til bursdag gave? på forhånd takk
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 har noen forslag, men alle erikke like gode. Noen er ganske dyre. videokamera speilrefleks høytalere ny ytterjakke klokke noe hobbytilehør han mangler? Fotokurs Flybillett til paris? Boxere Klær sko Er greit å vite litt om hva han liker/ikke liker og hvor mye du vil bruke på gaven. Det er jo en halv rund dag, men mine forslag kan bli ganske dyre...
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Gi han noe du tror han virkelig vill sette pris på. Har han noen hobby han liker, er det noe som du vet han virkelig har lidenskap til? hvis du ikke har gidd ham noe av det før, gjør det nå!
Hette Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2010 han har fått ring og armebånd av meg før.. å til bursdagen hans nå får han ett bilde av oss på og noen små ting... han er interesert i bil men de tingene han har lyst på der er dyrt... å jeg fikk kamera til han til jul så behøver han ikke.... hmm... hvor mye jeg har tenkt å bruke på det er jeg ikke sikker på... jeg trenger noen forslag... bare å komme med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå