Gjest ts Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Hei Hvorfor er det slik at etter et brudd og den ene parten finner seg en ny partner sitter ofte den andre igjen med følelsen at en vil ha han/henne tilbake? Ble slutt mellom meg og min for godt over et halvt år siden. Har alltid savnet han, men nå som han har fått dame er det blitt mer intenst. Før klarte jeg å tenke at vi ikke ville passe sammen og at jeg måtte være realistisk. Nå tenker jeg at det kunne jo vert det kunne gått. Kanskje jeg gav opp for lett? Så er han en så fin mann og jeg er virkelig glad i han. Jeg kommer aldri til å fortelle dette til ham. Det verst jeg vet er når noen havner opp i lignende situasjon og sier da at de vil prøve igjen og ødelegger for dem to. Unner han å være lykkelig, kjekt for han det
Gjest Elwood Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Vi mennesker vil alltid ha det vi ikke kan få. Jo mer uoppnåelig, jo mer magisk framstår det. Så fort vi får det blir det straks trivielt.
Gjest Tidssone Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Eietrang. Pluss at du oppdager at han er attraktiv for andre. Husk på hva som gjorde at han ikke var attraktiv for deg.
Gjest fireflies Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Enkelt og greit: You want what you cant have.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå