Starkitten Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 som tittelen min sier, så trenger jeg en ny email adresse da jeg har sagt opp bredbåndet mitt og min kjære ikke har noen ledige email adresser på sitt abonnement. Jeg ønsker at email kontoen kan bruker i outlook programmet.. noen som har tips!
Sugerøret Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 som tittelen min sier, så trenger jeg en ny email adresse da jeg har sagt opp bredbåndet mitt og min kjære ikke har noen ledige email adresser på sitt abonnement. Jeg ønsker at email kontoen kan bruker i outlook programmet.. noen som har tips! Gmail?
Mir Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Du kan bruke f.eks gmail i outlook, du må bare fylle inn mailserverne gmail bruker, så får du emailen inn i Outlook.
Gjest Cho Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Kupper tråden litt, jeg! (kast meg ut om du ikke vil ha meg her, TS) Jeg anser ikke akkurat Gmail for å være en "skikkelig" mailadresse. Jeg har heller ikke noen adresse fra internettilbyderen min, og løper derfor rundt med en hotmailadresse.. Har noen noen eksempler på mailadresser som er litt mer seriøse?
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 hva mener dere med skikkelig da? @tele2.no , @netcom.no etc? Hotmail er jo mer uglesett enn gmail. jeg byttet fra hotmail til gmail når jeg begynte mitt jobbsøkende etc, og flere kollegaer har også gmail.
Gjest Cho Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 (endret) hva mener dere med skikkelig da? @tele2.no , @netcom.no etc? Hotmail er jo mer uglesett enn gmail. jeg byttet fra hotmail til gmail når jeg begynte mitt jobbsøkende etc, og flere kollegaer har også gmail. Jeg mener mer skikkelig enn hotmail og gmail. Men det er vel ikke bare bare å oppdrive en seriøs tilbyder som ikke er internettleverandøren ens.. Endret 7. juni 2010 av Cho
Mir Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 Jeg mener mer skikkelig enn hotmail og gmail. Men det er vel ikke bare bare å oppdrive en seriøs tilbyder som ikke er internettleverandøren ens.. Må evt. betale for å ha konto da, og begrenset plass også.
Gjest Cho Skrevet 7. juni 2010 #8 Skrevet 7. juni 2010 Må evt. betale for å ha konto da, og begrenset plass også. Ja det var det jeg trodde. Takk for svar!
Estë Skrevet 7. juni 2010 #9 Skrevet 7. juni 2010 Selv har jeg "[email protected]" (kan logge inn via mailadmin.no), siden familien har kjøpt opp domenet med etternavnet vårt. Det koster oss et par hundre kroner i året, men vi synes det er verdt det, både fordi det er artig å ha og fordi det ser fint ut og er lett å huske for andre. Vet dessverre ikke hvor vi kjøpte domenet / hvordan vi fikk satt opp disse adressene, men det er ihvertfall mulig.
Zzyzx Skrevet 7. juni 2010 #10 Skrevet 7. juni 2010 Er ikke gmail skikkelig? Jeg har brukt det som hovedadressen min siden gmail kom for mange herrens år siden. Du kan kjøpe eget domene, så kan du velge selv hva som skal være etter @.
Mir Skrevet 7. juni 2010 #11 Skrevet 7. juni 2010 Er ikke gmail skikkelig? Jeg har brukt det som hovedadressen min siden gmail kom for mange herrens år siden. Du kan kjøpe eget domene, så kan du velge selv hva som skal være etter @. Vi er gamle travere, du og jeg Zzyzx =) lub gmail!
Gjest Cho Skrevet 7. juni 2010 #12 Skrevet 7. juni 2010 Er ikke gmail skikkelig? Jeg har brukt det som hovedadressen min siden gmail kom for mange herrens år siden. Du kan kjøpe eget domene, så kan du velge selv hva som skal være etter @. Joda, det er jo ikke på langt nær så lugubert som hotmail, men det er på vei ned i den samme grøfta.
Inx Skrevet 7. juni 2010 #13 Skrevet 7. juni 2010 (endret) Joda, det er jo ikke på langt nær så lugubert som hotmail, men det er på vei ned i den samme grøfta. Du er ute og kjører. Forsøk Gmail selv og se, det er milevis fra hotmails evige mas og spam. Hvis du har outlook 2007 eller senere så trenger du bare å skrive inn e-post adressen din og passord (fra gmail) og så henter den innstillingene selv fra google vips så er det satt opp. Ellers så ser jeg at mange benytter sin arbeidsgivers e-post adresse som sin "personlige". Det vil jeg fraråde og fint at ikke TS gjør det Endret 7. juni 2010 av Inx
Gjest Psiv Skrevet 7. juni 2010 #14 Skrevet 7. juni 2010 Gmail er ikke lugubert!! De fleste som har peiling på pc bruker faktisk gmail om ikke de har et eget domene!
Kamikatze Skrevet 7. juni 2010 #15 Skrevet 7. juni 2010 Kan være at du har tilgang på e-postkonto hos din mobiloperatør? I alle fall om du har netcom eller telenor mobil.
Xtra_lilje Skrevet 7. juni 2010 #16 Skrevet 7. juni 2010 gmail er ikke lugubert, konto hos google gir deg tilgang til mange gode funksjoner. jeg har en online adresse som jeg får utrolig mye spam på.gmail er mye mye bedre.
Gjest Cho Skrevet 8. juni 2010 #17 Skrevet 8. juni 2010 Nei, det er ikke lugubert enda. Men det er en gratis eposttilbyder, og nå som hotmail forbys flere og flere steder (KG f.eks.) blir gmail benyttet i større og større grad når noen trenger en spamadresse. Men for all del - det er ikke på langt nær like ille som hotmail, og det er jo heller ingen garantier for at det kommer til å bli det!
Xtra_lilje Skrevet 9. juni 2010 #18 Skrevet 9. juni 2010 men når du oppretter en google konto, må du legge inn en verifiseringskode. det vil hvertfall luke ut en spam bot.
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juni 2010 #19 Skrevet 9. juni 2010 Er hotmail forbudt her? jeg har hotmail-adressen min registrert her... 1
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juni 2010 #20 Skrevet 9. juni 2010 Er hotmail forbudt her? jeg har hotmail-adressen min registrert her... Forbudt? eeeh... Hva snakker du om?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå