Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Gjør dette kort. Fikk ikke noe respons i tidligere innlegg. Kjæresten har en kompis som alltid har oppført seg som en idiot mot meg og kjæresten. Kjæresten er den litt naive typen som tilgir og tilgir. Men jeg kjente aldri denne fyren, og han sendte meg en god del drittmeldinger, samt fikk til et brudd mellom kjæresten og meg. Han var med på å gjøre livet mitt til et helvete, spredte rykter, sendte drittmeldinger, prøvde å ta min kjærestes daværende jente fra han, oppfører seg som en tulling mot min kjæreste fortsatt... Oppførselen hans er på 10-åring nivå, selv når han er snill.... Og jeg ser han påvirker kjæresten om de har vært mye sammen, noe jeg virkelig hater!

Kjæresten vil at jeg skal sende han en melding. Hvor det står hva jeg føler osv. Han vil vi skal skvære opp, ber på sine knær, men jeg føler jeg ikke klarer. Det har gått såppass lang tid og det er ingenting som har ødelagt så mye for oss, og satt så dype sår i meg, enn den perioden. Jeg har sagt dette, men han vil jeg skal prate med han likevel.

Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal si. Jeg vil helst ikke prate med han, og vil helst ikke ha noe med han å gjøre. Men kjæresten min klarer ikke å la det være! Har dere noen forslag til noe konstruktivt å si? Helst vil jeg bare be han om å holde seg unna meg og kjæresten for godt, siden slike mennesker desverre ikke er noe i hvertfall jeg vil ha noe med å gjøre.. Men tror ikke det er en så god ide å skrive en melding hvor det kun står noe sånt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Gjør dette kort. Fikk ikke noe respons i tidligere innlegg. Kjæresten har en kompis som alltid har oppført seg som en idiot mot meg og kjæresten. Kjæresten er den litt naive typen som tilgir og tilgir. Men jeg kjente aldri denne fyren, og han sendte meg en god del drittmeldinger, samt fikk til et brudd mellom kjæresten og meg. Han var med på å gjøre livet mitt til et helvete, spredte rykter, sendte drittmeldinger, prøvde å ta min kjærestes daværende jente fra han, oppfører seg som en tulling mot min kjæreste fortsatt... Oppførselen hans er på 10-åring nivå, selv når han er snill.... Og jeg ser han påvirker kjæresten om de har vært mye sammen, noe jeg virkelig hater!

Kjæresten vil at jeg skal sende han en melding. Hvor det står hva jeg føler osv. Han vil vi skal skvære opp, ber på sine knær, men jeg føler jeg ikke klarer. Det har gått såppass lang tid og det er ingenting som har ødelagt så mye for oss, og satt så dype sår i meg, enn den perioden. Jeg har sagt dette, men han vil jeg skal prate med han likevel.

Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal si. Jeg vil helst ikke prate med han, og vil helst ikke ha noe med han å gjøre. Men kjæresten min klarer ikke å la det være! Har dere noen forslag til noe konstruktivt å si? Helst vil jeg bare be han om å holde seg unna meg og kjæresten for godt, siden slike mennesker desverre ikke er noe i hvertfall jeg vil ha noe med å gjøre.. Men tror ikke det er en så god ide å skrive en melding hvor det kun står noe sånt :)

Hmmmm kan du ikke si at dersom kjæresten din vil ha denne kameraten i livet sitt såkan han vel være sammen med han uten deg . Du trenger vel ikke ha omgang med folk du ikke kan fordra ?

Du har sikkert venninner du kan være sammen med uten kjæresten din . Og så kan han ta seg en tur til kameraten sin av og til .

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vil forresten bare legge til at kjæresten ikke styrer meg eller noe. Men jeg tenker det kan være greit å få blåst ut litt, på en måte. Jeg har aldri sagt noe igjen, eller gjort noe mot han. Jeg ville bare la det gå, heve meg over det, og få dem til å slutte den gangen. Slik at han egentlig har fått tråkke rett over meg uten å få noe igjen. Kanskje også det som har gjort sårene ekstra dypere. Og at jeg fortsatt ser han har samme oppførselen?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hmmmm kan du ikke si at dersom kjæresten din vil ha denne kameraten i livet sitt såkan han vel være sammen med han uten deg . Du trenger vel ikke ha omgang med folk du ikke kan fordra ?

Du har sikkert venninner du kan være sammen med uten kjæresten din . Og så kan han ta seg en tur til kameraten sin av og til .

Det er slik det har vært hittil. Men med baby på vei vil han vi skal skvære opp. Jeg vil nemlig ikke ha denne idioten i nærheten av hverken babyen eller meg. Oppførselen hans er ikke noe jeg vil babyen skal lære fra, og han er ikke en jeg vil ha i livet hennes.

Skrevet

Vil forresten bare legge til at kjæresten ikke styrer meg eller noe. Men jeg tenker det kan være greit å få blåst ut litt, på en måte. Jeg har aldri sagt noe igjen, eller gjort noe mot han. Jeg ville bare la det gå, heve meg over det, og få dem til å slutte den gangen. Slik at han egentlig har fått tråkke rett over meg uten å få noe igjen. Kanskje også det som har gjort sårene ekstra dypere. Og at jeg fortsatt ser han har samme oppførselen?

Så nå at du kanskje villa ha tips til hva slags melding du kunne sende kameraten ?

Jeg ville ikke sendt ham noe som helst .

Det er kjæresten din sin kamerat og han får avgjøre selv hvordan forhold han vil ha til ham .

Sånn som jeg har forstått det så ønsker ikke du noe forhold til denne kameraten ?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Så nå at du kanskje villa ha tips til hva slags melding du kunne sende kameraten ?

Jeg ville ikke sendt ham noe som helst .

Det er kjæresten din sin kamerat og han får avgjøre selv hvordan forhold han vil ha til ham .

Sånn som jeg har forstått det så ønsker ikke du noe forhold til denne kameraten ?

Ja, det er vel egentlig det jeg var ute etter. Sa at kjæresten min får fikse dette selv siden det ikke er min kompis. Men han ville veldig gjerne at jeg skulle prate med han... Skjønner ikke hvorfor ikke kompisen heller kan ta initativ jeg men... Sa jo dette også, men han insisterte fortsatt...

Nei, jeg ønsker det ikke i det hele tatt.

Gjest molte
Skrevet

Ser ikke kjæresten din hvordan kameraten hans er? Kan du få ham til å forstå? Jeg tror ikke du kan få denne fyren til å holde seg unna uten at kjæresten din er med på det.

Hva med å gi kjæresten et ultimatum: kompisen eller deg? Jeg ville ikke vært sammen med en som ikke setter meg foran en kompis som er som du beskriver.

Gjest Gjest
Skrevet

Hele problemstillingen er fullstendig fjortis..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke kjæresten din hvordan kameraten hans er? Kan du få ham til å forstå? Jeg tror ikke du kan få denne fyren til å holde seg unna uten at kjæresten din er med på det.

Hva med å gi kjæresten et ultimatum: kompisen eller deg? Jeg ville ikke vært sammen med en som ikke setter meg foran en kompis som er som du beskriver.

Jeg har vist han et par meldinger tidligere. Han nekter for dem nå. Han kommenterte noe på facebook her om dagen også, en helt tåpelig kommentar, og da fikk jeg bare beskjed om å prøve å ikke legge meg på samme nivå som han...

Jeg prøvde å gi han det ultimatumet. Men jeg følte meg som dritt og fikk utrolig dårlig samvittighet, så jeg sa på en måte at det er ok om han er med han så lenge det ikke går av min tid med han. Og så lenge jeg aldri hører et ord om han. Det har vært slik i en måned eller to nå. Men han klarer ikke holde snavla igjen når det gjelder denne kompisen, og jeg blir like kvalm hver gang... Jeg har ikke noe imot at han er med han. Men jeg vil ikke ha han i nærheten av babyen eller meg, og dermed blir det vanskelig for han å få han på besøk når vil flytter inn (tror det er det som er greia nå..)...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hele problemstillingen er fullstendig fjortis..

Javel? Så du mener jeg skal ha omgang med en som i 1 år sendte meg drittmeldinger flere ganger i uken hvor det stod hvor verdiløs jeg var og hvor mye typen snakker om at han egentlig hater meg?

Eller bare ignorere hele greia, selvom det kanskje betyr en del for kjæresten siden det er en barndomsvenn..?

Hadde det bare vært så enkelt du..

Skrevet

Jeg hadde ikke sendt han en melding, og det syns jeg kjæresten din må respektere. Enkelte mennesker vil man ikke ha i livet sitt, og da kan ingen tvinge oss til det.

Kameraten kan komme på besøk når du ikke er hjemme,f or han må jo ikke komme på besøk når du er der. Eller så kan kjæresten din dra til kameraten, for å pleie det vennskapet med han.

Jeg må nå si at kjæresten din viser deg veldig liten respekt, siden han mer eller mindre maser på deg på denne måten. Men til syvende og sist er det du som bestemmer hva du vil gjøre, og jeg selv hadde ikke valgt å tilgi en person som egentlig aldri ahdde vært en god venn av meg.

Gjest molte
Skrevet

Hva tror du skjer om du prøver å snakke med denne fyren? Kan det være noen som helst mulighet for at han har "vokst opp", og at det går an å skvære opp med ham?

Hvis ikke tror jeg at jeg rett og slett ville sagt til kjæresten at jeg ikke ville ha noen kontakt med kompisen, og at han bare må godta det!

Gjest Gjest
Skrevet

Javel? Så du mener jeg skal ha omgang med en som i 1 år sendte meg drittmeldinger flere ganger i uken hvor det stod hvor verdiløs jeg var og hvor mye typen snakker om at han egentlig hater meg?

Eller bare ignorere hele greia, selvom det kanskje betyr en del for kjæresten siden det er en barndomsvenn..?

Fullstendig fjortis. Han typen din må være bra Viggo når han gidder å kalle folk som oppfører seg slik mot dama for venn. Og totalt patetisk i hodet når han tigger om at hun skal finne seg i det og slikke drittsekken i ræva og.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke jeg klarer å skvære opp. Og ser at en del sår blusser litt opp her. Men tenker samtidig at et forsøk på å få lagt noe av dette ordentlig bak meg slik at sårene kan leges, og kanskje fått et unnskyld, hadde vært en god ide. Kanskje ikke bli så kvalm når jeg hører navnet hans... Men jeg har også på følelsen at kjæresten min kanskje klarer å se en gang for alle at det ikke er noe mer å hente der. Og forhåpentligvis også innse at vennskapet der er dødt. Da viser jeg at jeg har forsøkt i alle fall, mer enn hva man kan si om han andre.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Fullstendig fjortis. Han typen din må være bra Viggo når han gidder å kalle folk som oppfører seg slik mot dama for venn. Og totalt patetisk i hodet når han tigger om at hun skal finne seg i det og slikke drittsekken i ræva og.

Jo, det er egentlig sant det. Hadde nok sagt det til en venninne i samme situasjon også...

Skrevet

Hvordan kan vennskapet med barndomsvennen bety mer for kjæresten din enn deg og dine meninger om dette? Dere skal jo bli foreldre, skjønner ikke at typen din vil forsvare vennen din om det er slik at han vet om hvordan barndomsvennen hans har oppført seg så forkastelig mot deg? :sjenert:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan vennskapet med barndomsvennen bety mer for kjæresten din enn deg og dine meninger om dette? Dere skal jo bli foreldre, skjønner ikke at typen din vil forsvare vennen din om det er slik at han vet om hvordan barndomsvennen hans har oppført seg så forkastelig mot deg? :sjenert:

Jeg vet ikke. Har spurt han om dette tidligere. At det burde være viktigere for han at barnet og jeg har det bra. Er ikke lenge siden jeg friket helt ut fordi jeg var livredd for at han skulle ødelegge igjen. Når jeg ser hvordan jeg reagerer ovenfor denne fyren så blir jeg mer skeptisk...

Men jeg klarer ikke få han til å se det. Han ber meg bare om å ta meg sammen, eller så får jeg beskjed om å prate med han...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sendt han en melding nå. Kjæresten min hadde visst prata med denne kompisen og kompisen ville jeg skulle sende en melding. Føler jeg klarte å holde meg konstruktiv, men det var litt kleint å sitte med følelsen å egentlig ikke ha noe hensikt med meldingen. Men det var deilig å endelig få si ifra hva jeg mente. Og jeg fikk muligheten til å slenge med at oppførselen hans mot kjæresten min nå også er helt forkastelig. Følte meg nesten som mammaen til kjæresten men...

Kjenner jeg han rett får jeg vel noe tåpelig tilbake. Men da slipper jeg forhåpentligvis å høre noe mer om han.. :jepp:

Skrevet

Jeg hadde gitt beskjed til kjæresten min at denne personen ikke er velkommen i mitt liv, og mitt hjem når jeg er til stede. Punktum.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har du fått svar, ts? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...