Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Hei jeg har veldig kraftige og grove øyenbryn. Jeg vil nappe dem og forandre form på spesielt det ene øyenbrynet siden øyenbrynenene mine ikke er like. Det er viktig at jeg kommer til noen som kan det. Hvor burde jeg dra til hudpleiesalong eller?? På forhånd tusen takk..
FruFryd Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Jeg er alltid hos hudpleier for å nappe/vokse øyenbryn. De er som oftest veldig flinke. Jeg var ikke klar over att frisører gjorde slik?
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Jeg er alltid hos hudpleier for å nappe/vokse øyenbryn. De er som oftest veldig flinke. Jeg var ikke klar over att frisører gjorde slik? Ts her jeg har nappet brynene mine hos frisør en gang og jeg var ikke fornøyd kunen gjort det like bra selv. Hun frisøren tok bare og nappet vekk noen hår som var opplagt skulle vekk hun formet ikke brynene på noen måte... Er hudpleiere bedre utdannet. Er redd for et dårlig resultat...
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Jeg anbefaler deg å gå til en hudpleier. Har gjort det samme for å få fasong på øyenbrynene og ble veldig fornøyd.
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 Vet noen av dere om hudpleiere har utdannelse til og nappe øyenbryn? Huff synes det er skummelt jeg har helt lys hud og mørke bryn så en feil med øyenbrynene ville vert mere pinlig enn og farge håret grønt.. Blir enda glad for flere svar
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Vet noen av dere om hudpleiere har utdannelse til og nappe øyenbryn? Huff synes det er skummelt jeg har helt lys hud og mørke bryn så en feil med øyenbrynene ville vert mere pinlig enn og farge håret grønt.. Blir enda glad for flere svar De er som regel veldig flinke på hudpleie salongen, jeg blir bestandig fornøyd :-) Og ja - noen har mer utdannelse på napp enn andre. kommer ann på hvor du bor, men om du bor i trondheim vet jeg hun ene på Relax på trondheim torg har spesialisert seg på form og napp :-)
Lilandry Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 Hos hudpleier får du nok nappet de best. De bruker godt lys og noen ganger forstørrelse speil, slik at de ser bedre hvor de skal nappe, da får du vekk alle de små hårene ikke er så lett å se.
Barcelone Skrevet 7. juni 2010 #8 Skrevet 7. juni 2010 Jeg er utdannet make-up artist og på skolen min var det også hudpleie og frisørutdanning. Vi fikk alle dem samme opplærlingen i å nappe bryn. Men noen er vel flinkere enn andre. Men som lilandry skriver så har hudpleiere oftere bedre belysning og forstørrelsesglass. I tillegg har de mulighet til å vokse, men det er stor variasjon blandt hudpleiere også.
Gjest Micka Skrevet 7. juni 2010 #9 Skrevet 7. juni 2010 Ut fra min erfaring, ble jeg mest fornøyd hos hudpleier. Åh, du er heldig som har tette, mørke øyenbryn, for da kan du nappe dem sånn: http://wallpaper.najoomi.com/wallpapers/393/Audrey-Hepburn-1280X960-393.jpg Men det er du som avgjør hva du liker og ikke liker ved ditt utseende
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #10 Skrevet 7. juni 2010 Da har jeg vært og nappet brynene mine hos hudpleier. Jeg ble sånn passe missfornøyd... Tror hudpleieren skjønte det for hun gav meg en del avslag i prisen. Jeg ville jo helst forme de slik at de skulle bli mer lik hverandre ikke veldig mye tynnere men jeg utrykte meg ikke så mye trodde hun forsto hva jeg mente. Skal forklare bedre om jeg skal nappe øyenbrynen mine hos hudpleier igjen.. De ble noe slikt bortett fra at du kan se for deg at du dytter tretalelt lengere opp.. For langt etter min mening.. Og at det er nappet litt mer noe som gjør en vesentlig forskjell... http://www.elizaseyesshop.com/services/eye%20pic%20with%20arrows%20250%20wide.jpg Hva synes for all del si hva dere si hva dere mener! Jeg hadde vel noe ligenende som dette fra før Micas eksempel fra før.. http://wallpaper.najoomi.com/wallpapers/393/Audrey-Hepburn-1280X960-393.jpg... Så problemet var vel bare at overgangen ble litt for stor... Ser for meg at når jeg kommer på jobb kommer alle til og si gratis med nye øyenbryn da! Om jeg ikke forandrer hårfrisyre til i morgen da.. Jeg kommer nok til å hate de store øyenbrynene mine mindre når de vokser ut De vokser jo veldig fort da men har dere noen tips til hvordan jeg skal la de vokse ut igjen? Ser sikkert litt snålt ut om det er en masse stubber over alt. Burde jeg la de gradvis bli større da?
Gjest Micka Skrevet 7. juni 2010 #11 Skrevet 7. juni 2010 Det ble jo kjempefint. Selv er mine preget av overnapping. For å forhindre dette kan du bruke øyenbrynskniv fra Depend. Selges over alt, eks. h&m. De ser slik ut. http://www.depend.no/index.php?view=product&side=info&p=23&pg=67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå