Rødtoppen86 Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Som tittelen sier, så lurer jeg bare på om noen har noe erfaringer fra denne butikken? Bor i Kongsberg, og har så langt vært på AnnaBee i Drammen hvor jeg muligens har funnet kjolen min, men jeg vil teste ut flere. Vil bare vite at Romeo og Julie ikke er en søppelbutikk, men jeg tviler vel egentlig på det. Har forstått at alle har forskjellige erfaringer med forskjellige brudesalonger
Rødtoppen86 Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 9. juni 2010 Da kan jeg vel fortelle hvordan det gikk Møtte en veldig hyggelig dame, sikkert nærmere 50 som spurte hvilken type kjole jeg kunne tenke meg osv. Sa at jeg likte havfrueform veldig godt, men hun mente at den fikk lave personer som meg til å se enda lavere ut. At man får lang overkropp. Sa også at jeg gjerne kunne ha en kjole med mye pynt, da jeg liker det. Hun fant frem to kjoler med snitt ikke fullt så ulikt havfrue, bare ikke like tettsittende nedover hoftene. Kjolene var kjempefine, og satt veldig fint på kroppen min, så det var jo bra, men så går det nedover. Hun fortalte ørten ganger at dette kunne hun, hun hadde kjempelang erfaring, noe som er vel og bra det, men jeg gidder ikke høre det tusen ganger. Den siste kjolen jeg prøvde var den som satt finest, så den kunne jeg gjerne kjøpe, akkurat den jeg prøvde. Jeg trodde ikke at hun mente jeg skulle kjøpe den jeg hadde på meg, for den var jo for stor. Hun hadde sett på kroppen min at jeg trengte strl 38, men jeg sa at jeg bruker xs-36 i overdeler fordi jeg har så kort overkropp, men bred rygg pga trening. Kjolen jeg hadde på, snøret hun med annenhvert hull og så stramt det gikk, og den sto ut oppe ved puppene enda jeg har ganske store pupper. Kan ikke skjønne hvordan den kjolen skulle passe uten masse sying. Neste problem, hun sa dette var en helt ny kjole som de nettopp hadde fått inn, ikke prøvd før, men det har jeg ingen tro på. For det første var det en mørk flekk nede på slepet under tyllen, masse tråddotter som stod ut, litt løs pynt osv... Jeg vil tro dette var en utleiekjole som nå skulle selges. Det stod en pris 13.000 som var strøket over, og nå stod det 9700kr. Hun snakket også om andre kunder som var sent ute bla bla bla... Man prater ikke om andre kunder på det viset. Jeg kjente bare at jeg måtte komme meg ut derifra fort som svint. Dro på meg et stort glis og takket for hjelpen. For all del, kjempeflink dame som vet hva hun driver med, men jeg klarte ikke helt å stole på henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå