Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2003 #1 Skrevet 22. september 2003 Se bort fra pedofili, dødsfall, mishandling og sånt.... Hva er det beste og det verste du vet om i hverdagen? Det beste jeg vet er å få le, en skikkelig latterkrampe så jeg hikster etter pusten og nesten tisser på meg Det verste jeg vet er sure nebbete folk!!!!
Gjest lurven Skrevet 22. september 2003 #2 Skrevet 22. september 2003 sex er best respektløse frekke folk er verst
Gjest Starya Skrevet 22. september 2003 #3 Skrevet 22. september 2003 Best: å våkne tidlig for å oppdage at jeg kan sove et par timer til. Verst: å plutselig komme på alt det jeg absolutt burde ha husket... for lenge siden.
Gjest Madley Skrevet 22. september 2003 #4 Skrevet 22. september 2003 Det beste Sex Det verste å oppdage en regning som skulle vært betalt for 2 uker siden og du er BLAKKKKKK Har hendt En gang og aldri igjen... :oops:
Gjest Starya Skrevet 22. september 2003 #5 Skrevet 22. september 2003 Bare EN gang?? :o *tusler beskjemmet ut av denne tråden*
mellom Skrevet 22. september 2003 #6 Skrevet 22. september 2003 best er det å sove uten avbrudd verst er bakrusen etter for mye vin og måtte stå opp med barna
OppNed Skrevet 22. september 2003 #7 Skrevet 22. september 2003 :o Åh...bare en? Elsker følelsen av en liten sånn boblegreie i maven som stiger og stiger o og stiger og brister ut i et hikst...en latter, fnisekollapselatteranfall i ytterste konsekvens :o Det...kjennes bare ut som en kollossal renselsesgreie eller no'sånt Herlig. (latter er nesten endabedre enn sex :o ) Verst? En sur person som sier: "Maiken...det der LAR SEG IKKE gjennomføre i praksis" og samtidig viser meg en ekkel sluk mens h*n holder frem en musefelle med en død mus i og har en edderkopp i hånda. *der fikk jeg inn noen verstinger i en konkret greie* Vanskelig å nevne en ting...
Gjest Starya Skrevet 22. september 2003 #8 Skrevet 22. september 2003 Åh, en annen "best" -magekilinga når jeg snurrer under vann i bassenget.
Gjest Poirot Skrevet 22. september 2003 #9 Skrevet 22. september 2003 Best: Å se på en stjerneklar nattehimmel og føle seg som en del av et uendelig univers, latterkrampe, sove, våkne tidlig og kunne sove lenger, reise i fremmede land. Verst: Fyllesyk (skjelver og kaster opp), at andre ikke tror jeg har rett når jeg faktisk har det, å ikke ha kontroll, migrene.
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 22. september 2003 #10 Skrevet 22. september 2003 Best: Kjærlighet, følelsen av å være ønsket. Fart, gjerne sammen med følelsen av ny bil. Musikk uten ord, bøker uten bilder. Hengivenheten fra et dyr som stoler 100% på deg. Værst: Andres urettferdighet og dømmende utsagn/handlinger. Umulighet og stagnasjon. Mennesker som røyker der jeg må gå/være.
Livets datter Skrevet 23. september 2003 #11 Skrevet 23. september 2003 Det beste må være å få en klem/et kyss og høre at noen er glad i deg. Det verste er folk som bevisst bryter avtaler fordi "det dukket opp noe bedre". :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2003 #12 Skrevet 23. september 2003 Det beste- Når barnet mitt slenger seg rundt halsen min, klemmer meg hard og gir meg et kyss på kinnet og sier - jeg er glad i deg :D Det verste- Å komme på jobb og du skjønner du får en dårlig dag pga av sjefen er i dårlig humør og alt du gjør den dagen er feil :evil: . Skikkelig fyllesjuk
Gjest GreenSky Skrevet 23. september 2003 #13 Skrevet 23. september 2003 Det beste: Å kjenne seg lykkelig Det værste: Å være blakk + sure, uhøflige, overlegne mennesker
Piglet Skrevet 23. september 2003 #14 Skrevet 23. september 2003 Best: Sjokolade, gode venner og å spoone med kjæresten. Værst: Fordomsfulle og begrensede mennesker Piglet
Gjest care Skrevet 23. september 2003 #16 Skrevet 23. september 2003 Best: Ut på resturant, god mat, god vin og gode venner Værst: fordommer og rasisme, blind vold
brum Skrevet 24. september 2003 #17 Skrevet 24. september 2003 Det verste jeg vet er de dagene jeg våkner og er dårlig med mye smerter. Det beste jeg vet er de dagene jeg får gjort alt jeg har planlagt og kanskje litt til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå