Gå til innhold

jeg ønsker bak knull!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har veldig lyst at noen kuller meg bakfra,holder meg hardt med makt....lyst på delig pikk

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har veldig lyst at noen kuller meg bakfra,holder meg hardt med makt....lyst på delig pikk

Bruk ei gulrot.

Gjest Gift mann
Skrevet

:skratte::popcorn::skratte:

He he.. tror faktisk du har prøvd gulrot....

Ellers elsker jeg og ta henne bakfra,Deilig og støte mot den myke sexy rumpa. Holde fast i hoftene hennes og knulle................

Gjest kåt mann
Skrevet

Om du er gutt så knuller jeg gjerne rumpestumpen din jeg ts, gay love er bare helt utrolig godt!

Gjest Gjest
Skrevet

Om du er gutt så knuller jeg gjerne rumpestumpen din jeg ts, gay love er bare helt utrolig godt!

gay er helt okey, den ene eller andre vei, i rumpe eller munn, du får en deilig stund :)

Gjest Gjest
Skrevet

gay er helt okey, den ene eller andre vei, i rumpe eller munn, du får en deilig stund :)

Og til slutt kommer Jon Blund! :ler::ler:

Gjest Gjest
Skrevet

jeg å har lyst på pikk,jeg er transe,er gift med ei nydlig dame...jeg er klar nå....
Gjest Gjest
Skrevet

:sengekos: er jente jeg

Det går helt fint,jeg liker det også. Gutt eller jente. Så lenge de er voksne vel å merke.

Gjest Gjest
Skrevet

Nei takk :)

joda,litt knull bakfra trenger du.... :sengekos:
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Og hva er det du venter bak knullet ?

Skrevet

Jeg håper (og går ut fra) at du er hunkjønn. Uansett burde ikke dette være noe problem. Tipper at gutta står (!) i kø bare du gir dem el lite hint. Hva med kort skjørt og en liten foroverbøy f.eks.?

Skrevet

Skrevet

du kan få låne typen min, så slipper kanskje jeg å høre han mase om å ta noen bakfra.

• 1 måned senere...
Skrevet

hei jeg kan gjøre det. penisen min er 17cm

er det greit?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...