Gjest Tidssone Skrevet 6. juni 2010 #1 Del Skrevet 6. juni 2010 Dersom dere innleder et nytt forhold, spør dere om hvor mange seksualpartnere han eller hun har hatt før deg? Hva er årsaken til at dere spør eller lar vær å spørre? Ville du selv ha løyet dersom en du likte godt hadde sagt at h*n helst ville at du skulle hatt færrest mulig parterne? Jeg spør aldri. Rett og slett fordi jeg tenker det er fortid og fordi det er uinteressant. Har selv aldri opplevd å bli spurt om dette, derfor lurer jeg på hvordan andre opplever temaet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 6. juni 2010 #2 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg spør heller ikke, fordi jeg ikke er interessert, og som du sier, fortid er fortid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. juni 2010 #3 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Jeg er kun interessert i et forhold med en likesinnet person, så naturlig nok er det et tema. Endret 6. juni 2010 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 6. juni 2010 #4 Del Skrevet 6. juni 2010 Driter i hva hun har gjort, vil heller vite hva hun vil med meg i fremtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 6. juni 2010 #5 Del Skrevet 6. juni 2010 Enig med brutal. Dessuten - jeg er over førti, mine dater er over førti - det har vært noen før, for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Facepainter Skrevet 7. juni 2010 #6 Del Skrevet 7. juni 2010 Har aldri spurt om det. 1. Hun ville ikke ha svart ærlig uansett 2. Jeg vil ikke vite hvor mange som har vært der 3. Jeg har vel egentlig ikke noe med det Har derimot opplevd at flere kvinner har spurt. Jeg lyver selvfølgelig hver gang og forteller dem det de vil høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest molte Skrevet 7. juni 2010 #7 Del Skrevet 7. juni 2010 Helt enig med TS. Vet ikke om jeg ville løyet dersom mannen hadde spurt (det har han forøvrig ikke), men tror ikke jeg ville oppgitt nøyaktig antall. Det har han da ikke noe med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 7. juni 2010 #8 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg har skjønt her på KG at det er ganske vanlig, men jeg har aldri hatt behov for det. Eks er eks... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 7. juni 2010 #9 Del Skrevet 7. juni 2010 Ja. Samtidig tenker jeg at alle har sånne ting de helst ikke vil ha. For meg gjelder dette menn som er nysingle. Kunne heller aldri ha hatt en partner der forholdet startet mens han var i et forhold. Det er kanskje ikke så annerledes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 7. juni 2010 #10 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg har aldri tatt initiativet til å spørre, men hvis han spør meg så svarer jeg ærlig, og spør som regel tilbake. Jeg bryr meg ikke noe om antallet han har, og hvis han har noe problem med mitt antall så er han antagelig ikke en person jeg gidder å bruke noe tid på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. juni 2010 #11 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg har ikke spurt noen selv og har ikke opplevd å ha blitt spurt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 7. juni 2010 #12 Del Skrevet 7. juni 2010 Har aldri spurt om det. 1. Hun ville ikke ha svart ærlig uansett 2. Jeg vil ikke vite hvor mange som har vært der 3. Jeg har vel egentlig ikke noe med det Har derimot opplevd at flere kvinner har spurt. Jeg lyver selvfølgelig hver gang og forteller dem det de vil høre. Hva vil de høre? At du har bøttevis av erfaring, eller at du desverre ikke har hatt sjans på så mange damer? At du har spart deg til den rette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. juni 2010 #13 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg har opplevd å bli spurt. På en måte vil jeg vite det selv og, men på en annen måte ikke. Fordi det spiller jo ingen rolle. Fortid er fortid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #14 Del Skrevet 7. juni 2010 Har ikke spurt og han spør ikke. Han sier fortid er fortid, noe jeg er veldig enig i. Om han spør får han ikke svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #15 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg spør ikke. Har ikke bruk for slike opplysninger. Erfaringsmessig så er dette spørsmålet, eller kanskje heller svaret, en kilde til mye grums i fremtidige krangler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. juni 2010 #16 Del Skrevet 7. juni 2010 Nei Det var slik man gjorde da man var 16-18 år, aldri vært borti noen som har lurt på det etter den alderen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #17 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg ville ha spurt, fordi jeg mener det sier en del om personen. Jeg vil faktisk vite mest mulig om den jeg vurderer å dele livet mitt med. Har han f.eks ligget med 150 stk, sier det i grunnen veldig mye om ham og hans holdninger. Da er det også en stor risiko for å møte hans tidligere erobringer både her og der, og det vil jeg slett ikke. Jeg vil gå i butikken, og være trygg på at mannen min ikke har pult alle kassadamene der... :gjeiper: Og hvorfor skal man ha hemmeligheter for hverandre når man er i et forhold som er ment til å vare livet ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #18 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg har ikke blitt spurt og ei heller ville ha spurt. Om noen spør meg så vil de aldri få svar. Det har de faktisk ikke noe med. Jeg vil heller ikke vite antall, men mer sånn generelt om de ulike periodene vedkommende gikk igjennom. Jeg vil heller vite sånn generelt om fortiden. Som at jeg kan fortelle at jeg hadde et par år som jeg var rimelig vill. Såret og vonbroten etter et langt forhold tok slutt og usikker på meg selv. Det sier mye mer om meg enn antall partnere fra denne perioden. Tussi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #19 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg ville ha spurt, fordi jeg mener det sier en del om personen. Jeg vil faktisk vite mest mulig om den jeg vurderer å dele livet mitt med. Har han f.eks ligget med 150 stk, sier det i grunnen veldig mye om ham og hans holdninger. Da er det også en stor risiko for å møte hans tidligere erobringer både her og der, og det vil jeg slett ikke. Jeg vil gå i butikken, og være trygg på at mannen min ikke har pult alle kassadamene der... :gjeiper: Og hvorfor skal man ha hemmeligheter for hverandre når man er i et forhold som er ment til å vare livet ut? Er jo ikke snakk om hemmeligheter, men at temaet ikke er interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 7. juni 2010 #20 Del Skrevet 7. juni 2010 Nei. Fullstendig uinteressant å vite. Ikke ville en ny partner fått svar, heller, dersom han spurte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå