Gå til innhold

Hundepensjonat

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg lurer på å starte et hundepensjonat når jeg er ferdig med utdanningen min som helsefagarbeider. Jeg brenner virelig for dyr, så det å jobbe med dyr hadde vært en drøm. Vet at man ikke blir millionær av slikt men det betyr virkelig ingenting.

Er det noen som har noen erfaringer fra å drive et slikt pensjonat?

Setter stor pris på alle tips og råd? :)

Endret av Poppsilopp
Videoannonse
Annonse
Gjest Huffsa
Skrevet

Det er sinnsykt vannskelig å gjennomføre.

Anbefaler deg å spørre på canis.no sitt forum, der er det mange som kan noe om temaet.

Skrevet

Det er sinnsykt vannskelig å gjennomføre.

Anbefaler deg å spørre på canis.no sitt forum, der er det mange som kan noe om temaet.

Tusen takk! :)

Skrevet

egentlig ikke så vanskelig, det er få krav fra mattilsynet om innredning, og i de fleste tilfellene holder deet med en tidligere stallbygning og stallinredning med bokser, og luftegårder utenfor for å få tillatelse av mattilsynet...

Gjest Huffsa
Skrevet

egentlig ikke så vanskelig, det er få krav fra mattilsynet om innredning, og i de fleste tilfellene holder deet med en tidligere stallbygning og stallinredning med bokser, og luftegårder utenfor for å få tillatelse av mattilsynet...

Det er ikke vannskelig å lage en kennel nei, men det er vannskelig å holde den vedlike, få kunder og inntekt :)

Skrevet

Takker for svar :) Er det noen som vet sånn ca. hvor mye det koster å starte et slikt pensjonat?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...