Gå til innhold

Ånei, hva har jeg gjort.. Skrev mail til eksen.

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg plutselig helt forferdelig angt over noe jeg nettopp gjorde..

Jeg har skrevet noen innlegg her før, ang en eks jeg ikke klarer å glemme. Jeg har bare ikke kommet over han selv om det er over 2 år siden det ble slutt. Han gjorde det egentlig aldri slutt med meg, men jeg "dumpet" ham fordi han oppførte seg som en DUST! (Han skulle flytte til utlandet en stund, og vi ble offisielt sammen 2 mnd før han dro. Han lovte meg alt slags - at han aldri hadde vært forelsket før han traff meg og BLABLABLA(løgnløgnløgn) - mens den siste uka før han dro utenlands hadde han ikke "tid til meg", bare til venner og arbeidskollegaer. Han slo av telefonen sin, og ringte meg ikke. Mao han dumpet meg egentlig, men var for drittsekk til å si noe til meg. Dagen han skulle dra traff jeg ham helt tilfeldig og da sa jeg til ham at jeg aldri mer ville se han igjen.) Noen uker etter at han hadde dratt fikk jeg en mail hvor han unnskyldte seg noe forferdelig, og han sa han ikke visste hvorfor han hadde oppført seg som han hadde gjort. Jeg slettet ham fra facebook og snakket ikke til ham på et år (svarte heller aldri på mailen hans). Så en dag (litt over ett år senere) snakket jeg med ham på msn. Da viste det seg at han hadde flyttet permanent til utlandet pga jobbsammenheng. Det viste seg at han hadde truffet en dame der bare uker etter han kom dit. Vi har sendt litt mailer frem og tilbake siden da, og han har skrevet at han er så glad i meg og at han angrer mye på alt som skjedde. Jeg kunne skrive tilbake og av og til svarte han ikke på mailene mine. Men om han svarte spurte han alltid masse spørsmål og skrev på en måte slik at jeg ikke klarte å komme meg over han. For et par uker siden så jeg på facebook at dama hans har på sin offentlige facebook-profil: "engaged to (navnet hans)". Jeg kunne ikke tro det! Dette var samtidig som han skrev at han var så glad i meg. Han er bare en drittsekk av en løgnhals! Synes synd på dama hans, og hun virker som en person som fortjener mye bedre. Han skrev en mail til meg her om dagen hvor han lurte på hvordan jeg hadde det og at han savnet meg osv. Jeg svarte ham, men fikk aldri noe svar tilbake.. Jeg er så drittlei av at han skal lure meg slik han har gjort - hvorfor lærer jeg aldri? SÅ nå nettopp skrev jeg en mail til han noe lignende "Jeg er så drittlei lyvingen din, hvorfor lærer jeg aldri? Vårt "vennskap" er nå over. (...) Dette kapitlet er avsluttet. Farvel."

Jeg er så dust! Hvorfor gadd jeg i det hele tatt skrive noe til ham? Han vet jo ikke at jeg vet at han er forlovet, men det bryr meg ikke. Han sitter sikkert og klør seg i hodet når han leser mailen. Jeg hater han. Jeg hater han! Jeg kan også nok fremstå som litt psykopat i den mailen. Jeg er så forbanna på han, jeg skal nå bare slette ham fra livet mitt. Men ja, jeg burde kanskje ikke ha skrevet den mailen. Nå føler han seg vel enda mer spesiell. Eller hva tror dere? Gjorde jeg rett i å skrive til ham at jeg er drittlei han og lyvinga hans? Eller burde jeg ha holdt meg for god til det? Jaja, gjort er gjort. Lurer på om jeg får svar. Selv om jeg får det, skal jeg ikke svare ham. Jeg skal aldri mer skrive ham eller snakke med ham. Selv om det jeg ønsker er at han skal ville være med meg :( Jeg er så dum. ÅHR! Forbanna drittsekk!

Måtte bare blåse av litt. Drittsekk!

Videoannonse
Annonse
Gjest Nanette
Skrevet

Gjort er gjort, spist er spist. Drit i han, verste er at han lyver og gir deg forventninger og slikt, mens han er forlova. Lavt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Haha. Jepp, kjenner følelsen. MEN, se på den lyse siden; nå har du jo sagt farvel og vil ikke ha noe mer med ham å gjøre, så da kan du jo drite langt i hva han eventuelt måtte synes om mailen din. ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Haha. Jepp, kjenner følelsen. MEN, se på den lyse siden; nå har du jo sagt farvel og vil ikke ha noe mer med ham å gjøre, så da kan du jo drite langt i hva han eventuelt måtte synes om mailen din. ;)

Det klikker på en måte for meg hvis han ikke svarer også. Men han kan drite og dra. Jeg fatter ikke at det er mulig å ha følelser for en slik person? Åhrr. :/

Gjest Nanette
Skrevet

Alt er mulig. Det finnes mange kvinner som har følelser for psykopater og.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det klikker på en måte for meg hvis han ikke svarer også. Men han kan drite og dra. Jeg fatter ikke at det er mulig å ha følelser for en slik person? Åhrr. :/

Vanity, thy name is Woman.

Ja det er surt når oppmerksomheten tar slutt. Men prøv nå å fokusere på at du ikke vil ha en slask i livet ditt. Good riddance to bad rubbish. Adjøss. Move on. Nytt hav, nye fisker :)

Gjest Janny
Skrevet

Jeg har skrevet noen innlegg her før, ang en eks jeg ikke klarer å glemme. Jeg har bare ikke kommet over han selv om det er over 2 år siden det ble slutt. Han gjorde det egentlig aldri slutt med meg, men jeg "dumpet" ham fordi han oppførte seg som en DUST! (Han skulle flytte til utlandet en stund, og vi ble offisielt sammen 2 mnd før han dro. Han lovte meg alt slags - at han aldri hadde vært forelsket før han traff meg og BLABLABLA(løgnløgnløgn) - mens den siste uka før han dro utenlands hadde han ikke "tid til meg", bare til venner og arbeidskollegaer. Han slo av telefonen sin, og ringte meg ikke. Mao han dumpet meg egentlig, men var for drittsekk til å si noe til meg. Dagen han skulle dra traff jeg ham helt tilfeldig og da sa jeg til ham at jeg aldri mer ville se han igjen.) Noen uker etter at han hadde dratt fikk jeg en mail hvor han unnskyldte seg noe forferdelig, og han sa han ikke visste hvorfor han hadde oppført seg som han hadde gjort. Jeg slettet ham fra facebook og snakket ikke til ham på et år (svarte heller aldri på mailen hans). Så en dag (litt over ett år senere) snakket jeg med ham på msn. Da viste det seg at han hadde flyttet permanent til utlandet pga jobbsammenheng. Det viste seg at han hadde truffet en dame der bare uker etter han kom dit. Vi har sendt litt mailer frem og tilbake siden da, og han har skrevet at han er så glad i meg og at han angrer mye på alt som skjedde. Jeg kunne skrive tilbake og av og til svarte han ikke på mailene mine. Men om han svarte spurte han alltid masse spørsmål og skrev på en måte slik at jeg ikke klarte å komme meg over han. For et par uker siden så jeg på facebook at dama hans har på sin offentlige facebook-profil: "engaged to (navnet hans)". Jeg kunne ikke tro det! Dette var samtidig som han skrev at han var så glad i meg. Han er bare en drittsekk av en løgnhals! Synes synd på dama hans, og hun virker som en person som fortjener mye bedre. Han skrev en mail til meg her om dagen hvor han lurte på hvordan jeg hadde det og at han savnet meg osv. Jeg svarte ham, men fikk aldri noe svar tilbake.. Jeg er så drittlei av at han skal lure meg slik han har gjort - hvorfor lærer jeg aldri? SÅ nå nettopp skrev jeg en mail til han noe lignende "Jeg er så drittlei lyvingen din, hvorfor lærer jeg aldri? Vårt "vennskap" er nå over. (...) Dette kapitlet er avsluttet. Farvel."

Jeg er så dust! Hvorfor gadd jeg i det hele tatt skrive noe til ham? Han vet jo ikke at jeg vet at han er forlovet, men det bryr meg ikke. Han sitter sikkert og klør seg i hodet når han leser mailen. Jeg hater han. Jeg hater han! Jeg kan også nok fremstå som litt psykopat i den mailen. Jeg er så forbanna på han, jeg skal nå bare slette ham fra livet mitt. Men ja, jeg burde kanskje ikke ha skrevet den mailen. Nå føler han seg vel enda mer spesiell. Eller hva tror dere? Gjorde jeg rett i å skrive til ham at jeg er drittlei han og lyvinga hans? Eller burde jeg ha holdt meg for god til det? Jaja, gjort er gjort. Lurer på om jeg får svar. Selv om jeg får det, skal jeg ikke svare ham. Jeg skal aldri mer skrive ham eller snakke med ham. Selv om det jeg ønsker er at han skal ville være med meg :( Jeg er så dum. ÅHR! Forbanna drittsekk!

Måtte bare blåse av litt. Drittsekk!

[/quote

Jeg må bare si at jeg fikk nesten litt sjokk når jeg leste innlegget ditt her,begynte å lure om vi har hold på med samme mann eller?Tror kanskje ikke det:)

Kjære deg jeg har oppleved noe helt likt med min eks,jeg fikk vite mye dritt om han etter det ble slutt og sende han mail der jeg sende han rettttt til helvete og sa masse stygt til han og han ringte meg etter å ha lest mailen og hadde angst anfall av å lese alt det jeg skrev til han.Men han skulle ja forlove seg med ei jente i utlandet og han sa adlri en dritt til meg og ville så være venner med meg osv osv.Jeg fikk vite av en kompis at han skulle forlove seg og ja ekesen bekreftet det etter at jeg spurte han om det,så sånn er gutter dessvere og JA min eks ville oxo holde forlovelsen hemmmmmelig for meg!!!

Bare dritt i han for min del send enda en mail og send han rettt til helvete og ja han er løyner og sånne gutter fortjenner ikke noe bedre!!

Ikke tenk noe mer på den mailen,du har ikke gjort noe galt:)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tuller du? Sykt. Nei, men nå får jeg jo angst for at han skal tenke "for ei skrulle" når han leser mailen min. Håper jo han blir svett og tenker at han ikke har mer lenger! Han har vel "holdt meg på matta" i tilfelle det skulle skje noe mellom han og forloveden, hva vet jeg. Jeg slette han nettopp fra msn. Er litt stolt av meg selv. Fikk litt lyst å sende ham en mail der jeg skriver dra til helvete. Haha. Nei, jeg kan ikke gjøre det. Uff. Nei, jeg skal ikke gjøre det altså.

Men du da? Har du sendt din eks til helvete? Hvorfor eksisterer slike (og andre) forbanna falske drittsekker? Og i tillegg at han faktisk ikke VAR en drittsekk. Altså, han fremsto aldri aldri som en drittsekk alle mnd jeg var kjent med han før vi i det hele tatt gikk ut sammen. Var venner lenge før. Fatter det bare ikke. Fy f.. kjærlighet gjør blind altså!!

Gjest jenny
Skrevet

ame='Janny' date='06 juni 2010 - 22:48' timestamp='1275857317' post='8139207']

Tuller du? Sykt. Nei, men nå får jeg jo angst for at han skal tenke "for ei skrulle" når han leser mailen min. Håper jo han blir svett og tenker at han ikke har mer lenger! Han har vel "holdt meg på matta" i tilfelle det skulle skje noe mellom han og forloveden, hva vet jeg. Jeg slette han nettopp fra msn. Er litt stolt av meg selv. Fikk litt lyst å sende ham en mail der jeg skriver dra til helvete. Haha. Nei, jeg kan ikke gjøre det. Uff. Nei, jeg skal ikke gjøre det altså.

Men du da? Har du sendt din eks til helvete? Hvorfor eksisterer slike (og andre) forbanna falske drittsekker? Og i tillegg at han faktisk ikke VAR en drittsekk. Altså, han fremsto aldri aldri som en drittsekk alle mnd jeg var kjent med han før vi i det hele tatt gikk ut sammen. Var venner lenge før. Fatter det bare ikke. Fy f.. kjærlighet gjør blind altså!!

Heheh Ja jeg sende eksen rett til helvete og det er ikke tull,han leste mailen midt på natta og fikk ikke sove fram til kl 9 dagen etter for å ringe meg,han ringte og tror du eller ei så prata han i 2 lange timer og alt han prøvde var å få meg til å si ja du er en bra mann og ikke en løyner og at jeg skulle trekkke ordene mine tilbake,men jeg nekta og sa igjen og igjen at han er løyner og dritttsekkk.Så sånne gutter som din og min eks er bare noen idiotter som ikke tenker med hodet og sånne gutter kommer aldri til å lykkes i livet.Ja og det verste av alt er at vi kvinner falller for slike gutter og faktisk sitter og sørger etter de lenge og bruker energien og psyken vår på de og de er ikke verdt det.

Så for min del så er min eks en psykopat og han tenker ikke med hodet,det er andre gangen nå han forlover seg med jenter han har kjent i kort tid og gjorde slutt med den første etter 10 måneder og nå for vi se hvorlenge denne her varer!!!

Så jeg lover deg når din eks leser mailen din så kommer han til å svettte som faen og få angstanfall og dårlig samvitighet overfor deg,så bra gjort av å sende han en slik mail og faktisk visse at du er verdt mye mer enn han der og at du faktisk er mye sterkere enn han:)

Gjest Tidssone
Skrevet

Man trenger jo ikke å sende mail som er i en kategori som mottakeren får mareritt og angst av. Det holder jo lenge å bare si fra. I grunnen er det beste å ikke si noe i det hele tatt. (Joda. Jeg har sendt sinte mail et par ganger, jeg også.)

Gjest fireflies
Skrevet

Vil du være litt kjip mot han (noe han etter min mening fortjener), så kan du jo sende dama et brev på facebook med print screen av mailen han har sendt deg, hvor han skriver hvor glad han er i deg og hvor mye han savner deg :fnise:

Skrevet

Vil du være litt kjip mot han (noe han etter min mening fortjener), så kan du jo sende dama et brev på facebook med print screen av mailen han har sendt deg, hvor han skriver hvor glad han er i deg og hvor mye han savner deg :fnise:

:fnise: jeg støtter den! hahaha.. Det fortjener han. Og hun fortjener uansett å få litt sannhet, før det går enda lengere mellom de. :)

Gjest Dhanu
Skrevet

Så flink du var! Etter år med slett behandling og brutte løfter gjorde du akkurat det rette: Du sa ifra, du satte en grense for hvordan du aksepterer å bli behandlet, du vernet om integriteten din. Flink jente! Jeg ville gitt meg selv en klapp på skuldra og unnet meg noe godt som belønning!

Så gjenstår det bare å la denne mailen være punktum for relasjonen. Ingen flere mail, ingen svar dersom han sender mail, nå har du sagt det er over og da bør du holde deg til det. Slike mannfolk driver på så lenge de får lov, da gjelder det å ikke la dem få lov ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Så flink du var! Etter år med slett behandling og brutte løfter gjorde du akkurat det rette: Du sa ifra, du satte en grense for hvordan du aksepterer å bli behandlet, du vernet om integriteten din. Flink jente! Jeg ville gitt meg selv en klapp på skuldra og unnet meg noe godt som belønning!

Så gjenstår det bare å la denne mailen være punktum for relasjonen. Ingen flere mail, ingen svar dersom han sender mail, nå har du sagt det er over og da bør du holde deg til det. Slike mannfolk driver på så lenge de får lov, da gjelder det å ikke la dem få lov ;)

Nåh.. takk! :) Ja, jeg føler meg faktisk ganske over han nå! Pleide normalt å tenke tilbake på "oss" flere ganger i løpet av dagen, fantasere om at vi skulle bli sammen igjen osv. Da jeg la meg igår hadde ikke "mannen i mitt liv" et ansikt da jeg tenkte på det. Utrolig deilig. Jeg sier ikke jeg er 100% over ham, han vil nok alltid ha en liten del av hjertet mitt. Men jeg tror det gjorde godt ja, å skrive han den mailen. Ble på en måte en avslutning for meg selv. Han har jo ikke svart på den mailen da, men det blåser jeg en lang marsj i. Tror jeg da.. Hadde jo gjort enda bedre om han skriver en hel haug med spørsmål osv der han ikke får svar. Det hadde han fortjent enda mer. Men men.

Ang. å sende mail til forloveden hans.. Jeg tror ikke jeg kommer til å gjøre det. Jeg skal bare ikke bry meg mer med verken han eller forholdet hans. Selv om hun har vært sammen med den personen jeg har lengtet etter de siste 2 årene, føler jeg merkelig ikke noe hat ovenfor henne (kanskje dette er normalt for "voksne" som jeg nå er blitt;) ), men synes hun virker som en kjempeålreit jente. Hun minner meg vel egentlig litt om meg av personlighet:) Så hun fortjener jo å vite det, men jeg tenker bare om det var meg i hennes situasjon; ville jeg visst det? Jeg tror egentlig ikke det.. For det er antakeligvis ikke "stort nok" til å skulle bryte forlovelsen og dem, så da vil det bare gjøre vondt. For dem begge. Og det gidder jeg ikke være ansvarlig for :)

TS

Gjest Gjest
Skrevet

dere var sammen i 2 mnd'er før han dro. og dette er 2 år siden. han er nok over deg. på tide at også kommer over han.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

dere var sammen i 2 mnd'er før han dro. og dette er 2 år siden. han er nok over deg. på tide at også kommer over han.

Takk, jeg vet det :) Altså, vi var 2 mnd offisielt sammen før han dro, vi hadde kjent hverandre (og han sa han hadde følelser for meg) lenge før det. Men samma kan det være! :)

Nå har jeg fått svar... Han er så dust. Dette skrev han.

"Jeg vet ikke hvorfor du sier det, og jeg beklager at det er slik du ser det.

Det var ikke meningen å såre deg.

Jeg respekterer avgjørelsen din.

De beste hilsener."

Åhhh, trengte han å ta det så bra? Forbanna idiot.

TS

Skrevet

Jeg vet om en slik en, som er så forståelsesfull at det er helt utrolig når han selv er i det humøret, og som er helt motsatt når han er i et annet humør, eller når han bare vil være vrang og vanskelig.

Sistnevnte ble såpass slitsomt å forholde seg til, at det ble en befrielse å slippe å forholde seg til disse svingningene, uansett hvor mye venn han absolutt ville være.

Det beste er å kutte, han tilfører deg ikke noe positivt, og mennesker som ikke gjør det, har vi best av å ikke ha i livene våre.

Gjest Gjest
Skrevet

Litt trøst å se at andre også har sendt idiotiske mailer...Det har jeg også gjort de siste to ukene etter at mannen i mitt liv dumpet meg over natta! Makan hvor mye dritt jeg har sagt til ham om oppførselen hans...Han fortjener det, men i fohrold til hva "som er meg" har jeg gått veldig langt...

Skrevet

han tar det nok ikke så godt som du tror at han gjør :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...