Gå til innhold

Hjelp! Pus har blitt brent på snuta av humle :(

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har en ni måneder gammel pus, som ikke har lært enda at humler ikke er en god idé... :tristbla: Hun har blitt brent på snuta og den ene sida av ansiktet. Hun er KJEMPEhoven! Og virker som om hun har det litt vondt, hun slikker og slikker og slikker :tristbla: Er det farlig? Er det noe jeg kan gjøre så hun får det bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde vel kanskje ringt dyrlege og spurt. men i utgangspunktet så tror jeg at det ikke er farlig så sant den ikke har problemer med å puste.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det virker ikke som om hun har problemer med å puste, og hun oppfører seg helt normalt ellers, bortsett fra at hun ser ut som om hun har kusma...

Er ingen dyrleger her i området som har søndagsåpent :(

Skrevet

Eddik skal hjelpe, men tviler på at pus vil det på snuta si :)

Ring dyrelegen i morra hvis det ikke er bedre.

Gjest Huffsa
Skrevet

Det virker ikke som om hun har problemer med å puste, og hun oppfører seg helt normalt ellers, bortsett fra at hun ser ut som om hun har kusma...

Er ingen dyrleger her i området som har søndagsåpent :(

Du må ikke ringe en dyrlege i næreheten hos deg bare for å høre hva du evt kan gjøre.

Ring f.eks vetrinærhøyskolen.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Is kan hjelpe på hovenhet. Pakk inn i håndkle eller lignende.

Skrevet (endret)

:P

Endret av Tay
Gjest AnonymBruker
Skrevet

To dager etterpå og hun er littegrann hoven der hvor jeg tror stikket kom, og liker ikke å bli tatt på der, men er ellers i superform, kosen og kjælen og leken som vanlig! :) Takk for alle råd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...