Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Har en ni måneder gammel pus, som ikke har lært enda at humler ikke er en god idé... Hun har blitt brent på snuta og den ene sida av ansiktet. Hun er KJEMPEhoven! Og virker som om hun har det litt vondt, hun slikker og slikker og slikker Er det farlig? Er det noe jeg kan gjøre så hun får det bedre?
Miss Puddel Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 jeg hadde vel kanskje ringt dyrlege og spurt. men i utgangspunktet så tror jeg at det ikke er farlig så sant den ikke har problemer med å puste.
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Det virker ikke som om hun har problemer med å puste, og hun oppfører seg helt normalt ellers, bortsett fra at hun ser ut som om hun har kusma... Er ingen dyrleger her i området som har søndagsåpent
Capricorn Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 Eddik skal hjelpe, men tviler på at pus vil det på snuta si Ring dyrelegen i morra hvis det ikke er bedre.
Gjest Huffsa Skrevet 6. juni 2010 #5 Skrevet 6. juni 2010 Det virker ikke som om hun har problemer med å puste, og hun oppfører seg helt normalt ellers, bortsett fra at hun ser ut som om hun har kusma... Er ingen dyrleger her i området som har søndagsåpent Du må ikke ringe en dyrlege i næreheten hos deg bare for å høre hva du evt kan gjøre. Ring f.eks vetrinærhøyskolen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juni 2010 #6 Skrevet 6. juni 2010 Is kan hjelpe på hovenhet. Pakk inn i håndkle eller lignende.
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #8 Skrevet 8. juni 2010 To dager etterpå og hun er littegrann hoven der hvor jeg tror stikket kom, og liker ikke å bli tatt på der, men er ellers i superform, kosen og kjælen og leken som vanlig! Takk for alle råd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå