Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Jeg lurer på hvor på Gardermoen flyplass dnb nor har kontorene sine. Den valutaen jeg trenger har de ikke i vekslingsautomatene. Alternativet blir å bestille på dnb nor filialen. Flyet mitt går tidlig om morgenen og må derfor ha sjekket inn innen kl 06 (flyet går ca 07). Dnb nors filial åpner kl 06. Er filialen plassert slik at jeg kan gå innom etter innsjekking og sikkerhetskontroll?
Phaedra Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 (endret) Ifølge DNB Nor sine sider har de to banker, én i ankomst- og én i avgangshallen. Kart over terminalene finner du her (direktelink til .pdf). Om du rekker det kan jeg ikke si noe om, så det må du nok vurdere selv Endret 6. juni 2010 av Phaedra
minienthe Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 banken ligger rett på innsiden av sikkerhetskontrollen. ta innsjekk og kom deg igjennom kontrollen så tidlig som mulig så du står klar ved åpningstid, det må beregnes køtid alle tre stedene nå (innsjekk, kontroll og bank).
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Foreslår at du ikke vekler penger på gardemoen i det hele tatt, men tar ut penger i minibanken på flyplassen i det landet du kommer til. Euro eller dollar holder i massevis som betaling på de fleste flyplasser i verden, og det er minibank på alle flyplasser der man kan ta ut cash. My mindre stress, og ingen vekslegebyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå