Gå til innhold

Strekkmerkekrem som FUNKER?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har pluttselig begynt å få strekkmerker, og det blir bare mer og mer. Har ikke gått opp i vekt eller noe.. Er 18 og det er på "kjærlighetshåntakene"

Finnes det noen kremer/oljer som funker? Jeg hater de!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det overrasker meg at folk ennå tror at kremer og annet hjelper mot strekkmerker..

Skrevet

Er nok lite å gjøre med, dessverre. Strekkmerkene sitter i lærhuden, altså kommer innenifra og ut, og ikke noe man kan smøre seg vekk fra.

Hilsen meg som er gravid i niende måned og har smurt med oljer og kremer i hele svangerskapet, men som likevel har mage full av strekkmerker :snurt:

Skrevet

Strekkmerkekremer funker da fett for aksjonærene... :jepp:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det går ikke ann å fjerne strekkmerkene. Men, jeg har prøvd Dr.Greves strekkmerkekrem og den bleker faktisk strekkmerkene. Mine var skikkelig røde før, men er ikke så ille nå! Så da kan man leve med de ;)

Skrevet

Er nok lite å gjøre med, dessverre. Strekkmerkene sitter i lærhuden, altså kommer innenifra og ut, og ikke noe man kan smøre seg vekk fra.

Hilsen meg som er gravid i niende måned og har smurt med oljer og kremer i hele svangerskapet, men som likevel har mage full av strekkmerker :snurt:

Og jeg har vært gravid to ganger og aldri smurt meg = ingen strekkmerker.

Gjest Micka
Skrevet

Jeg skal prøve mandarinolje, som visstnok skal være bra. Ikke er det dyrt, heller. Så vi får se.

Skrevet

Som med alt annet: trening hjelper mot strekkmerker :D

Gjest navnelapp
Skrevet

Kvar har du det frå? Eg kjenner fleire idrettsfolk som har mykje meir stekkmerke enn meg, som har fødd to barn og er nærare 10 kg overvektig.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Om man pumper tungt nok jern kan man faktisk få strekkmerker.

Men man kan skjule de litt med selvbruning eller en tan, ts!

Skrevet

Hei TS

Se på denne siden http://mamamio.no/

De lager produkter for å bekjempe strekkmerker.

Er gravid jeg da og vokser fort jeg bruker denne http://mamamio.no/produkt.asp?p=20886&c=0&c2=0&c3=0

og har enda ikke fått strekkmerker.

Et annet tips er å fjerne strekkmerker med laser. Da kan de fjerne de som allerede har kommet. Lykke til :)

Skrevet

Kvar har du det frå? Eg kjenner fleire idrettsfolk som har mykje meir stekkmerke enn meg, som har fødd to barn og er nærare 10 kg overvektig.

Sett at man har normal vekt og er i fysisk aktivitet som fks kondisjonstrening så hjelper dette på. Fikk høre det av både jordmor og lege da jeg gikk gravid iallefall.

Skrevet

Noen er mer disponert enn andre, har med elastisiteten i huden å gjøre. Men en krem/olje kan hindre at man får like mye strekkmerker som man ville fått hvis man ikke brukte krem/olje.

jeg har veldig god erfaring med Cocoa Butter Body Butter fra The Body Shop :)Slapp unna strekkmerker i første graviditet...får se hvordan det går nå som jeg venter nr 2 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...