Fru.Strert Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 For noen år siden møtte jeg en. Han var den første jeg "hadde noe på gang med" etter at et annet langt forhold tok slutt, og etter at jeg ble mamma. Selv om jeg likte ham godt fant jeg etterhvert ut at jeg ikke var klar for noe, og jeg avslutta kontakten med ham. Riktig nok på en noe ugrei måte, noe jeg har angret mye på i ettertid. En stund etter dette fikk jeg vite han hadde fått seg dame, og selv om jeg angra på at jeg kutta kontakten med ham holdt jeg meg unna, av respekt for forholden han nå var i. I løpet av denne tiden sendte han et par meldinger, jeg svarte, men fikk ikke noe svar igjen. Utover det hadde vi null kontakt. Når jeg så, for et års tid siden, fikk vite han var blitt singel igjen tok jeg opp kontakten, og vi møttes etter kort tid. Den første gangen vi så hverandre igjen snakket vi bare. Dagen etter fikk jeg en del meldinger om at han angret på at han ikke hadde prøvd seg på meg dagen før, og at han håpte vi snart så hverandre igjen, noe vi også gjorde. Vi så film sammen ved èn andledning, ved et par andre andledninger reiste jeg til han etter å ha vært på byen, hadde sex og reiste hjem morgenen etter. Etter å ha hatt det slik en stund innså jeg at jeg hadde for sterke følelser til å kunne fortsette å ha det slik, noe jeg fortalte ham. Han svarte at han ikke var interessert i noe forhold, var jo nettopp blitt singel, og dermed opphørte kontakten. Etter noen få måneder sendte jeg melding til ham. Jeg var langt i fra edru, og som svar fikk jeg at jeg kunne bare komme bort om det var sex jeg ville ha, men han skulle ikke ha noe snakk om noe forhold etterpå... Ettersom den kommentaren provoserte meg endte det med at jeg ikke reiste, og vi hadde nå heller ikke kontakt på en god stund. Noen måneder etter dette skjedde tok han opp kontakten igjen en kveld han visste jeg hadde vært på byen. Jeg hadde noe på gang med en annen, men allikevel, det endte med at jeg reiste bort, og nok en gang fikk han det han var ute etter, Dette gjentok seg ved flere andledninger, både han og jeg sendte meldinger til hverandre etter å ha vært ute på byen, og vi dro så til hverandre...kun for sexen sin del... Vi hadde også en del kontakt ellers, via meldinger og facebook. Nok en gang innså jeg at dette ikke fungerte, jeg klarte ikke ignorere følelsene, og jeg orket ikke ha det slik mer. Dermed sa jeg til ham at sålenge det kun var sex han var ute etter ønsket jeg ikke å ha noe mer med ham å gjøre. Jeg bad ham respektere avgjørelsen min, og som svar fikk jeg at dersom det var det jeg ønsket skulle han la meg være. Dette er nå to måneder siden, og jeg har ikke kontaktet ham, han har heller ikke kontaktet meg. Jeg har tenkt mye på ham, og jeg har savnet ham, selv om jeg strengt tatt ikke har noe å savne... Jeg klarer bare ikke bli kvitt følelsene jeg har. Men selvsagt, det begynte å gå rette veien. For et par dager siden skjedde det da igjen... Han sendte melding hvor han spurte hvordan det gikk og hva jeg gjorde på... Han skrev også at han vet han hadde lovet å ikke ta kontakt, men han klarte ikke la være... Selv om jeg nok en gang har noe på gang med en annen reiste jeg ut... Etter å ha hatt sex snakket vi litt, han sa han hadde savnet å ha meg på siden av seg i senga, savna sexen, savna å snakke med meg... Snakket også om hvor fin han syns jeg er osv. osv. Komplimentene haglet... Han hadde mange ganger hatt lyst til å ta opp kontakten, men siden han hadde lovet meg å la være gjorde han det ikke... Ikke før den kvelden. Etter å ha snakka litt bestemte jeg meg for at jeg skulle reise igjen, orka ikke sove der. (Ja, denne gang var jeg edru.) Dum som jeg var reiste jeg til han andre det begynner å bli forholdsvis seriøst med, og sov der... Men jeg har innsett at så lenge jeg kunne reise til han dette innlegget handler om har jeg ikke de rette følelsene for denne andre mannen... Jeg har nå ikke hørt noe fra ham, men det hadde jeg vel heller ikke forventa. Er riktignok bare to dager siden...Nok engang er følelsene rippa opp i, og jeg er lei meg... Det er noe med han her, uansett hvem andre jeg treffer så sammenligner jeg dem med han her, og ender opp med konklusjonen at om jeg kunne fått han hadde jeg valgt ham over hvem som helst... Dette ble langt, og hva jeg egentlig vil med dette vet jeg ikke helt. Innerst inne vet jeg at han kun spiller på følelsene mine for å få sex, men jeg skulle ønske han faktisk mente noe med det denne gang... Er det noen av dere som har lest hele innlegget som vil komme med noen råd? Hva gjør jeg? Og finnes det en mulighet for at han faktisk er interessert i noe mer denne gang?
Gjest gjestdeluxe Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 Og finnes det en mulighet for at han faktisk er interessert i noe mer denne gang? Ut fra hva du forteller tviler jeg på det, fordi du brøt kontakten på en "ugrei måte", han har hatt dame i mellomtiden og han vet at du nå vil ha han tilbake. Det blir vinglete og han har i tillegg gjort det klart for deg at det kun handler om sex og ikke noe forhold. Da vet du hvor han står. Han har jo sagt det.
Fru.Strert Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2010 Ut fra hva du forteller tviler jeg på det, fordi du brøt kontakten på en "ugrei måte", han har hatt dame i mellomtiden og han vet at du nå vil ha han tilbake. Det blir vinglete og han har i tillegg gjort det klart for deg at det kun handler om sex og ikke noe forhold. Da vet du hvor han står. Han har jo sagt det. Ja, innerst inne vet jeg du har rett, han har allerede sagt det ved de to forrige anledningene, så jeg burde jo vite bedre enn å tro det er mulig han mener noe annet denne gangen. Men det jeg ikke helt forstår er hvorfor det er meg han tar opp kontakten med når han vil "ha seg noe". Sist gang vi holdt på slik vi gjorde fikk han nei flere ganger, før jeg endelig sa jeg ikke orka mer... Men han har vel kanskje allikevel forstått at jeg har store problemer med å si nei til ham, selv om jeg har andre og absolutt ikke burde si ja...
Blowers daughter Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 Beklager, men han er nok ikke interessert i mer enn sex og nærhet. Han klarer ikke la være ta kontakt, fordi han vet at det er en ørliten sjanse for at du sier ja og han har ingeting å tape..
Gjest gjestdeluxe Skrevet 6. juni 2010 #5 Skrevet 6. juni 2010 Men det jeg ikke helt forstår er hvorfor det er meg han tar opp kontakten med når han vil "ha seg noe". Fordi han kan. Og fordi han vet at du sier ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå