Gjest LilleMy Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Ser ofte i blader om kjendiser som går opp og ned i vekt kjappere enn man kan blunke! Men hvordan klarer man å få sånn stram fin hud etter vekttap (de poserer jo i bikini eller å ha gått ned masse kilo)? Jeg har i løpet av 18 mnd gått ned nesten 30 kg, fra 97 kg til 68 kg. Veldig fornøyd med det, men ser jo at huden spesielt på magen og brystene er slapp og "strekker". Ikke sånn at jeg vurderer noen operasjon, men finnes det måter å stramme opp?
Angelfalls Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 Hei! Jeg vet ikke hvor gammel du er, men dess eldre man blir dess mindre elastisk blir huden. Enten kan det ta litt lenger tid før den dras sammen av seg selv, spesiellt hvis vekttapet skjedde fort, eller så er det plastisk kirurgi som er det eneste alternativet. De som slankeopereres tar oftest en operasjon etter vekttapet for å fjerne overflødig hun. Men 30 kg!! Det er litt av en prestasjon!!! Wow, er imponert!
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Det går desverre ikke an å trene bort løshud. Du kan prøve bailine for å få bedre resultater ellers er alternative opprasjon. Du har vært kjempe flink
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 Ser ofte i blader om kjendiser som går opp og ned i vekt kjappere enn man kan blunke! Men hvordan klarer man å få sånn stram fin hud etter vekttap (de poserer jo i bikini eller å ha gått ned masse kilo)? Jeg har i løpet av 18 mnd gått ned nesten 30 kg, fra 97 kg til 68 kg. Veldig fornøyd med det, men ser jo at huden spesielt på magen og brystene er slapp og "strekker". Ikke sånn at jeg vurderer noen operasjon, men finnes det måter å stramme opp? Dette er ikke mer enn at det kan gå seg til, men over tid. Vær tålmodig. En lur ting å gjøre er å trene slik at du bygger litt muskelmasse, det former kroppen og gjør at den ekstra huden får litt mer å legge seg over. Bruk også lotion slik at du ikke er tørr i huden. PS: Bilder kan lyve - om du bare står rett opp og ned ser nok ikke huden din slapp ut ved første øyekast heller. Om disse kjendisene hadde hoppet opp og ned derimot.. Dessuten har de nok også kjørt et rigid treningsprogram med sine godt betalte personlige trenere. Lykke til Du har vært kjempeflink!
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 Det kan ta et år før huden har fått strammet seg opp så mye som den kan etter vekttap, så man må være tålmodig. Og stjernene som avbildes i bikini er alltid, i hvert fall i 99% av tilfellene, retursjert. Det er sjelden man ser et bilde av en kjendis som ikke har blitt redigert i photoshop e.l.
Gjest Trulte Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Jeg har samme problemet selv, har mye løs hud på magen. Til nå har jeg gått ned fra 113 til 92, men målet mitt er å gå ned ganske mye mer. Jeg håper på å kunne gå ned til ca. 70 kg. Magehuden min henger som et forkle og jeg må bruke truser som er høye i livet for å holde den på plass. I tillegg sliter jeg med at det klør og kan bli sårt under hudfolden. Når jeg er ferdigslanket er det mye mulig at jeg kommer til å ta operasjon for å få fjernet løshuden, men det kan jo være at det vil se annerledes ut når jeg har gått ned mer enn jeg har nå. Jeg er 39 år så huden min er ikke like elastisk som da jeg var yngre, derfor er det stor sjanse for at det vil bli vanskelig å bli kvitt "forkleet" mitt på magen.
Gjest LilleMy Skrevet 9. juni 2010 #7 Skrevet 9. juni 2010 Jeg er 44 så kanskje jeg må innse at elastiteten ikke er som den var for 20 år siden Men jeg har holdt vekten siste 6 mnd og ser egentlig ingen endring på den tiden. Spiser sunt og variert og trener regelmessig (styrke). Kanskje vært slapp med å bruke bodylotion, mulig jeg bør gjøre en innstas der
Gjest gjest Skrevet 9. juni 2010 #8 Skrevet 9. juni 2010 Det går desverre ikke an å trene bort løshud. Du kan prøve bailine for å få bedre resultater ellers er alternative opprasjon. Du har vært kjempe flink Hva er bailine?
addict Skrevet 9. juni 2010 #9 Skrevet 9. juni 2010 Drikke masse masse masse vann ihvertfall Gratulerer med vekttapet!!!
Gjest Eurodice Skrevet 9. juni 2010 #10 Skrevet 9. juni 2010 Hva er bailine? Det er elektronisk muskeltrening. Det finnes Bailine-salonger mange steder. Les på google. Det er ganske dyrt, og det hjelper ikke så mye på løs hud. Hvis man har mye av det, må den fjernes kirurgisk.
Gjest Per Skrevet 14. mars 2013 #11 Skrevet 14. mars 2013 Jeg er født med løs hud. Jeg er trent og alt det er men sixpacken min syns ikke så bra. Du kan bokstavlig talt ta å dra huden 20 cm fra kroppen min...Hjelp! Er desperat!!
Scherbatsky Skrevet 20. mars 2013 #12 Skrevet 20. mars 2013 Fy flate så flink du har vært! Grattis! Er på vei til det samme selv (gått fra 130 til 110kg), og jeg vil ta det rolig får å unngå for mye løs hud.
Trude.lutt Skrevet 20. mars 2013 #13 Skrevet 20. mars 2013 Sliter du med sårhet og kløe snakk med legen din. Du kan ha rett på å få operert bort overflødig hud
moniix Skrevet 18. oktober 2017 #14 Skrevet 18. oktober 2017 På 6/6/2010 den 22.02, Gjest AnonymBruker skrev: Det går desverre ikke an å trene bort løshud. Du kan prøve bailine for å få bedre resultater ellers er alternative opprasjon. Du har vært kjempe flink Det går fint å trene bort løshud. Men du må være tolmodig. Det som er lurt å gjøre er å kjøpe vitamin E kremer og smøre inn (massere), evt supplere med andre kremer som setter i gang sirkulasjonen. Dra på bodyshop. Tren god kondisjonstrening (tabata) kombinert med tung styrketrening. Jeg var 125 kg. Når jeg var ned på 85 kg hadde jeg MYE løshud, trodde ikke at det noen gang kom til å forsvinne. I løpet av 3 år med MYE trening har jeg strammet opp, løshuden vises ikke når jeg står. Bare når jeg bøyer meg. ingenting henger. Det er ingen som kan se at det er noe løshud nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå