Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Huff, litt dilemma, kanskje noen single kjenner seg igjen i. Jeg var ute på byen på fredag hvor jeg traff en veldig kjekk gutt. Vi danset, og kysset og snakket. Jeg var ganske full, så husker ikke akkurat alt. Uansett skulle han dra, og det jeg spurte om han skulle på samme sted på lørdag, så kunne vi treffs igjen. Han skulle i en bursdag i nabobyen, men skulle se om han rakk å stikke innom. Han kom selvfølgelig ikke. Som jeg kunne se iallefall. Og jeg har ikke fullt navn eller telefonnummer. Og nå tenker jeg på han hele tiden - på muligheten som gikk fra meg. Jeg vet veldig godt at han er en player, og jeg vil ikke ha kjæreste, vil bare ha litt kontakt. Sexvenner for eksempel. Er det forfølgelse om jeg dukker opp på jobben hans? Haha, nesten så jeg vurderer det.. Uff. Sitter her og savner han, er utrolig teit egentlig..
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Huff, litt dilemma, kanskje noen single kjenner seg igjen i. Jeg var ute på byen på fredag hvor jeg traff en veldig kjekk gutt. Vi danset, og kysset og snakket. Jeg var ganske full, så husker ikke akkurat alt. Uansett skulle han dra, og det jeg spurte om han skulle på samme sted på lørdag, så kunne vi treffs igjen. Han skulle i en bursdag i nabobyen, men skulle se om han rakk å stikke innom. Han kom selvfølgelig ikke. Som jeg kunne se iallefall. Og jeg har ikke fullt navn eller telefonnummer. Og nå tenker jeg på han hele tiden - på muligheten som gikk fra meg. Jeg vet veldig godt at han er en player, og jeg vil ikke ha kjæreste, vil bare ha litt kontakt. Sexvenner for eksempel. Er det forfølgelse om jeg dukker opp på jobben hans? Haha, nesten så jeg vurderer det.. Uff. Sitter her og savner han, er utrolig teit egentlig.. Æsj... hvorfor gidde? Flere fisk og flere playere...
Gjest brutal_mann Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Player, rundbrenner og en bædbåi. Er det rart du er tent? Men slapp av. verden renner over av menn som vil bruke deg og kaste deg. Så du vil få flust av muligheter til å bli brukt av en kjekkas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå