Gjest Primula Skrevet 22. september 2003 #1 Del Skrevet 22. september 2003 Hei. Håper jeg får noen gode råd nå. Jeg har nemlig innmari lyst på et videokamera. Det jeg har er kjempegammelt, det funker nesten ikke. Men bør man da kjøpe digitalt? Hva er forskjellen på det og vanlig videokamera? Hvor mye koster det? Kan man f.eks redigere filmen på datamaskinen? Høres sikkert veldig grønn ut, men det er jeg også... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vrimmel Skrevet 23. september 2003 #2 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg er i samme situasjon som deg - vurderer å kjøpe dig. videokamera, men har null peiling Kanskje du kan finne noen gode råd her: http://www.akam.no/ sjekk: produktguide og forum bla. Jeg har iallefall fått veldig mye nyttig informasjon om dig. kamera her. Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 24. september 2003 #3 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg har et Sony PC110 og er kjempe fornøy! Enkelt å bruke. Masse funksjner for de som gidder å sette seg inn i det.... Super bra kvalitet. ( samme kamera som TV2 utsyrer amatrører på tur med ref. jentepiratene) Og så er det såååååååå gøy og enkelt å redigere filmen på mac'en etterpå. Sikkert på PC også men det har jeg aldrig gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 24. september 2003 #4 Del Skrevet 24. september 2003 Takk for svar begge to. Snuppelure: hva koster det du har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 25. september 2003 #5 Del Skrevet 25. september 2003 De er ganske dyre. Da jeg kjøpte mitt var det på kampanje pris til ca 18000.- Men det er en stund siden . Og jeg tror de har blitt en del billigere nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå