estrella Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 For min del er det veldig viktig å være fin på håret og at frisøren jeg går til er flink. Flytter bosted til høsten og kunne godt fått noen anbefalinger angående hvem jeg burde gå å klippe/farge meg hos. Jeg er litt opptatt av at frisøren er flink til korte og røffe frisyrer, er nemlig ikke alle som kan det. Frisøren bør også være litt oppdatert på hårfronten, jeg går ikke til "hjemme-frisører" Pris; 600 kr +/-
postit Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 For min del er det veldig viktig å være fin på håret og at frisøren jeg går til er flink. Flytter bosted til høsten og kunne godt fått noen anbefalinger angående hvem jeg burde gå å klippe/farge meg hos. Jeg er litt opptatt av at frisøren er flink til korte og røffe frisyrer, er nemlig ikke alle som kan det. Frisøren bør også være litt oppdatert på hårfronten, jeg går ikke til "hjemme-frisører" Pris; 600 kr +/- hadde litt problemer med å finne det i Tr.heim jeg også.. Men Nikita på City Syd er ganske bra..
Gjest goodtwin Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Er ikke H2salongene i Trondheim ganske bra? dog kanske ikke de billigste..
Gjest Heidila Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 Er ikke H2salongene i Trondheim ganske bra? dog kanske ikke de billigste.. Kerastase frisører ! Den ligger der trikken starter å gå, på samme side Spør etter Iselin Min faste frisør
suzie Skrevet 9. juni 2010 #5 Skrevet 9. juni 2010 Enten eller i Fjordgata. Definitivt byens beste - men forbred deg på ventetid...
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juni 2010 #6 Skrevet 9. juni 2010 Enten eller i Fjordgata. Definitivt byens beste - men forbred deg på ventetid... Skriver under på denne. Men flere av frisørene der tar ikke inn nye kunder lenger, dessverre.
Dancingqueen Skrevet 10. juni 2010 #7 Skrevet 10. juni 2010 Jeg sverger til BLOW i nordre, har aldri hatt bedre frisører enn de frisørene som jobber der!
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juni 2010 #8 Skrevet 11. juni 2010 Blow er helt klart det mest fancy stedet, med Kenneth som er en Norges beste frisører. Han reiser mye rundt, både inn- og utlands for å style mange kjendiser. Men det pleier ikke å være problem å skaffe time hos han. Test ut!
Gjest Psiv Skrevet 11. juni 2010 #9 Skrevet 11. juni 2010 For min del er det veldig viktig å være fin på håret og at frisøren jeg går til er flink. Flytter bosted til høsten og kunne godt fått noen anbefalinger angående hvem jeg burde gå å klippe/farge meg hos. Jeg er litt opptatt av at frisøren er flink til korte og røffe frisyrer, er nemlig ikke alle som kan det. Frisøren bør også være litt oppdatert på hårfronten, jeg går ikke til "hjemme-frisører" Pris; 600 kr +/- Hehe, du kom meg i forkjøpet, jeg hadde tenkte til å legge ut en tråd med akkurat samme tema... :gjeiper: Hvor er det best å farge hår? Jeg tenker nemlig å farge håret i en drastisk annerledes farge... Jeg synes H2-salongene ser så fancy og kule ut, men er de bra? Er de veldig dyre?
Gjest goodtwin Skrevet 11. juni 2010 #10 Skrevet 11. juni 2010 jeg vet om mange som har vært fornøyde etter de har kommet ut av en H2salong, selv har jeg vært veldig fornøyd. Prisene der varierer etter hvem som klipper deg, tror de har noen priser på "senior" frisører, noen på "vanlige" frisører og kanskje noen lærlinger? H2 har hvertfall egne skoler som utdanner frisørene som jobber der. priser: http://www.h2.no//index.php?option=com_content&task=view&id=99&Itemid=75
estrella Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #11 Skrevet 14. juni 2010 jeg vet om mange som har vært fornøyde etter de har kommet ut av en H2salong, selv har jeg vært veldig fornøyd. Prisene der varierer etter hvem som klipper deg, tror de har noen priser på "senior" frisører, noen på "vanlige" frisører og kanskje noen lærlinger? H2 har hvertfall egne skoler som utdanner frisørene som jobber der. priser: http://www.h2.no//index.php?option=com_content&task=view&id=99&Itemid=75 De virket helt ærlig unødvendig dyre, hvem tar 300 kr for å vaske håret og style det? Det var jo helt rått Greit, jeg er villig til å betale en del for å klippe meg, men jeg kommer aldri i livet til å betale opp mot 1000 kr for å vaske håret, klippe det og style det... Tror jeg trekker tilbake at jeg er åpen for alt Tenker at en frisør hvor jeg får alle de tingene for rundt 600 kr holder i lange doser. Betaler nå 610 kr for de tinga..og de er sinnsykt flinke på de salongene
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #12 Skrevet 14. juni 2010 Min faste frisør Sigrid som jeg er kjempefornøyd med har nettopp åpnet egen salong i Olav Tryggvasosonsgate, ReStyle. Hun hører alltid etter på hvordan jeg vil ha det og det er ikke så innmari dyrt heller. Anbefales!
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2011 #13 Skrevet 21. januar 2011 Nå har jeg også prøvd Restyle i Trondheim, og ble kjempe fornøyd! De hører på hva en ønsker, og ikke ønsker!
Gjest Yellowrose Skrevet 29. juni 2016 #14 Skrevet 29. juni 2016 Den 6. juni 2010 at 17.59, estrella skrev: For min del er det veldig viktig å være fin på håret og at frisøren jeg går til er flink. Flytter bosted til høsten og kunne godt fått noen anbefalinger angående hvem jeg burde gå å klippe/farge meg hos. Jeg er litt opptatt av at frisøren er flink til korte og røffe frisyrer, er nemlig ikke alle som kan det. Frisøren bør også være litt oppdatert på hårfronten, jeg går ikke til "hjemme-frisører" Pris; 600 kr +/- Cactus frisør i Trondheim! cactusfrisor.com
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #15 Skrevet 30. juni 2016 Jeg betalte 3000 kr for avfarging, striping og stuss, og kan ikke bruke den frisøren selv om de var flinke, siden jeg ikke har råd til å bruke 3000 kr hver gang. Hva er egentig normal pris? Anonymkode: 7dfa7...2f0
tuppsjura Skrevet 2. juli 2016 #16 Skrevet 2. juli 2016 Den 11.6.2010 at 22.05, Gjest Psiv skrev: Hehe, du kom meg i forkjøpet, jeg hadde tenkte til å legge ut en tråd med akkurat samme tema... :gjeiper: Hvor er det best å farge hår? Jeg tenker nemlig å farge håret i en drastisk annerledes farge... Jeg synes H2-salongene ser så fancy og kule ut, men er de bra? Er de veldig dyre? Jeg elsker H2. Har farget håret i mange år (fra kald lysebrun til varm mørkebrun) og ville ha igjen hårfargen min og få vekk alt det røde. Jeg satt flere timer i stolen der men var så fornøyd! Dette var i fjor sommer, og det hun gjorde var å gi meg en kald ombre (ikke veldig "drøy", men svak hvis du skjønner), med en farge i toppen som er så lik at etterveksten ikke vistes. Derfra har jeg bare vokst ut min egen farge. Betalte 2100 kr!
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #17 Skrevet 4. juli 2016 Har likt et par frisører på H2, mener de er ganske oppskrytt. Liker Adam og Eva på Bakklandet. Anonymkode: f8386...c74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå