Gå til innhold

gutt 12 år, ønsker seg hull i øret

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe problem for meg,men en nabo reagert veldig på at han skal få det. Han ønsker å ha en en ganske tykk ring i øret, ikke blinbling. Har snakket med sønnen min om at noen kommer tilå se på han som litt raddis, men det bryr han seg ikke noe om. Hans kommentar var; det er bedre å være seg selv,enn en dårlig kopi! Litt stolt mor, men hva tenker andre om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker vel ikke noe spesielt om det, annet enn at han tør å følge sin egen stil?

Hvorfor i alle dager reagerte naboen på det?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Nei naboen syntes det var femi, og at han sender ut feil signal.... hva nå det er?! Jeg svarte at det er ingen som reagerer på at 7 års gamle jenter har hull i øret, og femi? Vel, jeg vet om mange barske menn som har hull i øret. Raddis signalet har jeg snakket med han om, og det står han for. DEt blir nok hull i øret!

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg var 6-7 år da jeg fikk lov til å ta hull i ørene, og jeg kan da ikke se noen grunn til at en 12-åring ikke skulle få bestemme dette, samme om det er gutt eller jente.

Skrevet

her ute på bondelandet er det flere av de tøffe guttene i klassen til eldstesønnen min som har hull i øret, tror ikke noen ser på dem som femi. Sønnen min har litt lyst han også, men jeg har foreløbig sagt nei, han får så lett værk i sår, og er en skikkelig pyse når det gjelder å rense etc...

Desuten mener jeg de skal vente til de fyller 16, seriøse piercingstudioer stikker ikke hull på yngree klienter enn det...

Skrevet

Desuten mener jeg de skal vente til de fyller 16, seriøse piercingstudioer stikker ikke hull på yngree klienter enn det...

Ikke når det gjelder øreflipper, bla. Pinpoint i Oslo har ikke aldersgrense på det forutsatt at foreldrene er med, og flere andre har 12-13-års-grense på øreflipper.

Til TS: har ingenting nyttig å komme med, men synes sønnen din er tøff som vil ha sin egen stil :)

Gjest Tsunade
Skrevet

Ikke noe problem for meg,men en nabo reagert veldig på at han skal få det. Han ønsker å ha en en ganske tykk ring i øret, ikke blinbling. Har snakket med sønnen min om at noen kommer tilå se på han som litt raddis, men det bryr han seg ikke noe om. Hans kommentar var; det er bedre å være seg selv,enn en dårlig kopi! Litt stolt mor, men hva tenker andre om dette?

Vær stolt av sønnen din du! Jeg er så enig, så enig i hans egen kommentar. :jepp:

Naboen din, derimot... :nei:

Skrevet

Ts her.

Nei naboen syntes det var femi, og at han sender ut feil signal.... hva nå det er?! Jeg svarte at det er ingen som reagerer på at 7 års gamle jenter har hull i øret, og femi? Vel, jeg vet om mange barske menn som har hull i øret. Raddis signalet har jeg snakket med han om, og det står han for. DEt blir nok hull i øret!

Haha han naboen din kan jo bare ta seg en bolle, det er da virkelig ikke hans oppgave å bekymre seg for om nabogutten ser femi ut med ring i øret!

Han (naboen) høres ut som en litt usikker homofob type (og vi vet jo alle hva som egentlig er greia med usikre homofobe gutter).

Gjest Gjest
Skrevet

En kompis til mannen min har solide ringer med bling i BEGGE ører. Han er 120 kilo og kjører Harley... ikke veldig femi nei.. hehehe

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ikke femi kanskje, men ultraharry.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

med bling eller ring, eller begge deler? Det som er harry er vel å stemple andre som harry.....

Skrevet

Signerer. Jeg hadde blitt veldig skuffet om min sønn ønsket seg ring i øret, og hadde gjort det jeg kunne for å overbevise han om at det var en dårlig ide.

Gjest trude.lutt
Skrevet (endret)

Signerer. Jeg hadde blitt veldig skuffet om min sønn ønsket seg ring i øret, og hadde gjort det jeg kunne for å overbevise han om at det var en dårlig ide.

Skuffet? Hvorfor det? Fordi han ønsker å skille seg ut? Markere noe? Velg dine kamper! sier jeg, det er flere andre ting jeg heller vil diskutere enn et hull i øre. Det går faktisk ann å la det gro igjen, eller bare ta ut ringen!

Endret av trude.lutt
Skrevet

Skuffet? Hvorfor det? Fordi han ønsker å skille seg ut? Markere noe? Velg dine kamper! sier jeg, det er flere andre ting jeg heller vil diskutere enn et hull i øre. Det går faktisk ann å la det gro igjen, eller bare ta ut ringen!

Jeg hadde blitt skuffet fordi jeg tydeligvis hadde oppdratt et harry barn. Jeg er helt for å skille seg ut og markere individualitet, men akkurat ring i øret på gutter er i mine øyne så blodharry at jeg ikke hadde klart å unngå å bli litt skuffet om min sønn ytret ønske om det. Om jeg hadde gjort det til en kamp, nei, men jeg ville allikevel forsøkt å påvirke litt.

Gjest trude.lutt
Skrevet

Jeg hadde blitt skuffet fordi jeg tydeligvis hadde oppdratt et harry barn. Jeg er helt for å skille seg ut og markere individualitet, men akkurat ring i øret på gutter er i mine øyne så blodharry at jeg ikke hadde klart å unngå å bli litt skuffet om min sønn ytret ønske om det. Om jeg hadde gjort det til en kamp, nei, men jeg ville allikevel forsøkt å påvirke litt.

Med fare for avsporing, ER DET MULIG? Hadde heller vært stolt jeg over et ønske om å makerer seg. Hadde du godtatt blingbling da?

Skrevet

Det er jo ikke akkurat det lureste som finnes å dytte sine egne fordommer over på barna.

Skrevet

Er det sånne for å utvide hullet i øret? ( når du sier tykk ring)

Skrevet

Joda, bikere har langt hår, bruker smykker og går i tettsittende skinnklær. De er den mest femi mannsgruppa som finnes. :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...