Tiniest Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Jeg er så frustrert! Lever i konstant spenning. Slutta på p-pilla for 7 dager siden nå, og jeg har ingen ide om når eggløsninga vil være. Kanskje den allerede HAR vært til og med? Åh..!
Fem Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 Deler din frustrasjon! Jeg tok ut spiral 3 mai. Aner ikke om jeg har hatt eggløsning og mens har enda ikke kommet.. (Ja, tok test for en uke siden.)
MonThe Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Det kan ta opptil ett år før kroppen har "stabilisert" seg etter hormonprevensjon..
Tiniest Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2010 Ikke det at det trenger å være det samme nå, men forrige gang jeg slutta på p-pilla så ble jeg gravid med en gang...! Har hatt en del pauser med p-pilla, og hver gang har jeg fått mensen ganske så kjapt etter pilleslutt. Snakk om dager.
Tiniest Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2010 Eggløsning! EGGLØSNING! Hurra! Er i hvert fall ganske sikker på det. Hadde masse EL-slim-lignende greier i dag. Vondt i magen og kvalm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå