jente1988 Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Jeg må gå til innkjøp av ny sminke snart. Så lurte jeg på hva dere anbefaler av eye concealer, skjule kviser og pudder og foundation? Jeg har generelt rein hud, og sliter lite med kviser egentlig. Men av og til kan det dukke opp en midt på nasen, og ja. Er ikke så gøy ;P Og hvordan er dere med bruk av foundation? Noe dere bruker hver dag, hele ansiktet? Har lest litt forskjellig. Og hvordan skjuler dere de herlige mørke ringene under øynene? Er det en teknikk som skal til som jeg enda ikke har forstått? Er ikke så god på dette, så hjelp tas imot, takk ;p Men foretrekker produkter som ikke koster ekstremt mye, spesielt når det er så mye jeg trenger og jeg er en fattig student ;p
Skogstrollet Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 Har brukt en del ID og bruker og Shiseido. Det er relativt dyrt, men når jeg har prøvd billigere ting får jeg bare fet og uren hud. Lurer og på om det finnes noe billigere alternativ, men som ikke dyrker frem kviser!
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Har brukt en del ID og bruker og Shiseido. Det er relativt dyrt, men når jeg har prøvd billigere ting får jeg bare fet og uren hud. Lurer og på om det finnes noe billigere alternativ, men som ikke dyrker frem kviser! ID fåes kjøpt for en billig penge på nettet, feks til ca 160kr på www.limebeauty.com. Men anbefaler det ikke, da det inneholder bismuth som mange reagerer på. Også mange, inkludert meg selv, som opplever at huden etter hvert blir grå og gusten ved langvarig bruk av ID. Anbefaler heller everydaminerals, det er et veldig bra og kjempebillig merke. Der kan du dessuten bestille gratisprøver på foundation, slik at du finner ut hvilken farge som passer. Da betaler du bare for frakt.
Gjest hudenmin Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 ID fåes kjøpt for en billig penge på nettet, feks til ca 160kr på www.limebeauty.com. Men anbefaler det ikke, da det inneholder bismuth som mange reagerer på. Også mange, inkludert meg selv, som opplever at huden etter hvert blir grå og gusten ved langvarig bruk av ID.... Prisen for ID/Bare Escentuals "vanlig" foundation hos Limebeauty er uten frakt. Fås litt billigere hos Prettyskin4less. ID/Bare Escentuals foundation fås også uten bismuth, og heter da Matte Foundation. Den er bittelitt dyrere. Hos Prettyskin4less koster den $23.99 + frakt $7.00 - rabattkode "LIFE05" $1.20 = $29.79/NOK 193.93. Handler man flere varer, blir frakten rimeligere. Hos Prettyskin4less kan man få gratis prøve (begrenset utvalg) + liten kabukikost gratis. Betaler kun for frakten. Anbefaler å bestille ett slikt prøvesett hvis du finner farge som passer, for det er kjekt å få testet det før man evt. kjøper. Selv har jeg kombinert hud, og har brukt Bare Escentuals Matte Foundation i flere måneder. Er veldig fornøyd. Jeg har også concealer fra samme merke, men ender istedenfor med å påføre foundation med en concealerkost, når jeg vil skjule noe.
Gjest Heidila Skrevet 6. juni 2010 #5 Skrevet 6. juni 2010 Jeg må gå til innkjøp av ny sminke snart. Så lurte jeg på hva dere anbefaler av eye concealer, skjule kviser og pudder og foundation? Jeg har generelt rein hud, og sliter lite med kviser egentlig. Men av og til kan det dukke opp en midt på nasen, og ja. Er ikke så gøy ;P Og hvordan er dere med bruk av foundation? Noe dere bruker hver dag, hele ansiktet? Har lest litt forskjellig. Og hvordan skjuler dere de herlige mørke ringene under øynene? Er det en teknikk som skal til som jeg enda ikke har forstått? Er ikke så god på dette, så hjelp tas imot, takk ;p Men foretrekker produkter som ikke koster ekstremt mye, spesielt når det er så mye jeg trenger og jeg er en fattig student ;p Glo minerals under eye concealer ! skal du dekke kviser er Glo camouflage den beste jeg har prøvd ! Har skrevet om begge på bloggen min, med bilder om du vil se foundation : makeup store liquid foundation. pudder : Ben nye transluscent powder. Det er et pudder uten farge som fikserer (setter) foundation. (husk og alltid bruke pudder over foundation for å holde den på plass). Ben nye får du tak i på visage i Oslo. Om du ikke bor i Oslo kan du ringe butikken og de sender ti ldeg du finner tlf nummeret på www.visage.no. glo mineralsk får du tak i på www.makestyleshop.no
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Jeg bruker sminke fra Chanel og YSL og er veldig fornøyd med det
Skogstrollet Skrevet 11. juli 2010 #7 Skrevet 11. juli 2010 Jeg gikk til innkjøp av Glo minerals camouflage som Heidila anbefalte + en foundation i pudderform fra Glo Minerals og er kjempefornøyd! Huden har og blitt mye bedre etter at jeg startet med dette! Takk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå