Gjest gjestdeluxe Skrevet 7. juni 2010 #21 Skrevet 7. juni 2010 http://i87.photobucket.com/albums/k158/Lopezart/sexy-man-teats.jpg RAWR
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2010 #22 Skrevet 7. juni 2010 Når jeg ser en overvektig mann eller kvinne - så tenker jeg som så: Hvordan er det mulig å gjøre noe slikt med egen kropp? Du ser faen ikke ut! Men så kan jeg også tenke noe sånt: Hvem faen er jeg til å dømme deg? Så lenge du er lykkelig - så KOS DEG Det hersker ingen tvil om hva jeg selv foretrekker iallefall..
<CupCake> Skrevet 7. juni 2010 #23 Skrevet 7. juni 2010 Blir vansklig å finne noen til deg da? Ikke tynne menn Ikke tjukke menn Ikke trente/muskuløse menn Hmmm..hva er det du ser etter da? Menn i sjiktet 185-190 med vekt mellom 83-88,6 kg? For det første så har jeg alt en så trenger ikke finne meg en.. Og han er ikke tynn han er ikke tykk han ER trent men ikke er på godt engelsk 'ripped' - altså, trent naturlig til kroppen og ikke masse tull og tøys og gigantiske muskler som hopper og danser. Og han var ikke så vanskelig å finne, han falt egentlig ned i fanget på meg
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #24 Skrevet 8. juni 2010 Jeg tenner ikke på tykke menn. Jeg synes det er turn off. Ikke jeg heller, nå lenger. Og det er pinadø travelt å ri store karer. Med stor tenker jeg 175cm og 85kg+ (utrent, trent er selvsagt noe annet mtp vekten).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå