Gå til innhold

Sex med stor mann

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Havnet på byen, og ble ganske beruset. Møtte en mann, en stor mann, ca 130-140kg. Så ikke så mye til dette på byen, såvidt jeg husker. Men morgene etter så jeg det jo, og lurte veldig på hva jeg hadde sett i han. Jeg er alltid morgen kåt, og i dette tilfellet hadde jeg jo han på min side, så litt sex ville jeg ha. Vi hadde den beste sexen jeg har hatt, og tro meg, jeg har vært med litt av hvert, alt fra stramme flotte typer med perfekte figuren. Men denne store mannen ga meg noe jeg ikke hadde hatt før, serie orgasmer, første gang, fy faen så digg...

Jeg innser at jeg driter i utseende og figur, så lenge han gir meg "ticket to heaven" hver gang. Nå har jeg hatt sex med han i noen uker. I utgangspunktet var han bare en pulevenn, nå vurdere jeg og gå ett skritt lenger, noe jeg vet han vil. Dette var ikke hva jeg hadde sett for meg i vår. I tillegg etterhvert som jeg lærer å kjenne han, så er han en kanon trivlig type også. Nesten som jeg faller litt....

Hvordan er deres "fordommer" mot over gjennomsnittet store menn.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ingenting, men jeg har noe i mot damer som vurderer menn ut i fra hva disse mennene kan gjøre for dem?!? Så kjempeego!

Skrevet

Liker menn i alle størrelser og former. Så størrelsen er vel ikke noe hinder.. innenfor rimelighetens grenser såklart.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

mann, ca 130-140kg. Hvordan er deres "fordommer" mot over gjennomsnittet store menn.

Liker det ikke. Dersom en mann ikke har fysisk trening i livet sitt, forteller det meg at han ikke er interessert i å ta vare på kroppen sin. Det er turn-off.

Skrevet

Klisje, men det er det indre som teller! Så enkelt er det bare :yvonne:

Skrevet

For meg er det, det indre som teller, så str spiller ingen rolle. Men selv liker jeg å trene og være i naturen, da sykle, gå og sånn. Så hvis det var noe som ikke var aktuelt overhodet for det menneske hadde det vært lite aktuelt for meg. Jeg er avhengig av en aktiv livstil.

Men jeg har data en som var bra overvektig, men han var profesjonell basketballspiller, så han trente jo mye og hadde ingen problemer med en aktiv livstil.

Gjest Gjest
Skrevet

Har ikke en dritt å si om man føler seg bra og har det bra med mannen. :rødme: Kos deg!

Gjest Micka
Skrevet

Høres ut som en kosebamse. Har absolutt ingen fordommer. Er det sånn at du er redd for hva folk tenker hvis du blir sett sammen med ham? Kanskje du er fra bygda? Er selv fra hovedstaden, og her hadde vel de fleste ikke brukt så mye energi på å tenke noe særlig rundt dette.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Hadde vært både morsomt og ikke minst relevant for tråden om du forklarte litt akkurat hvorforstørrelsen hans hadde noe med hans evner til å gi deg ticket to heaven. Jeg antar du ikke siktet til pikkstørrelsen hans i utgangspunktet, da den neppe var 130 kg :skratte:

Skrevet

Jeg tenker ikke så mye på størrelser eller former når det gjelder menn :) At du trives med ham er en bra start!

Skrevet

Jeg blir ikke tiltrukket, rett og slett

Skrevet

Jeg skulle gjerne sagt at jeg syntes det var et fett og at det er det indre som teller.. MEN, jeg skal faktisk tenne sexuelt på utseende til en jeg skal ha sex med og det klarer jeg ikke med for store menn - det er en smak sak. Vil ikke ha piestilker eller muskemenn heller..

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skulle gjerne sagt at jeg syntes det var et fett og at det er det indre som teller.. MEN, jeg skal faktisk tenne sexuelt på utseende til en jeg skal ha sex med og det klarer jeg ikke med for store menn - det er en smak sak. Vil ikke ha piestilker eller muskemenn heller..

Blir vansklig å finne noen til deg da?

Ikke tynne menn

Ikke tjukke menn

Ikke trente/muskuløse menn

Hmmm..hva er det du ser etter da? Menn i sjiktet 185-190 med vekt mellom 83-88,6 kg?

Gjest Gjest
Skrevet

Hmmm..hva er det du ser etter da? Menn i sjiktet 185-190 med vekt mellom 83-88,6 kg?

Høres nesten perfekt ut. Me likey. :rødme: Jeg kunne aldri tenke meg å ha sex men en overvektig eller altfor tynn fyr, og det har ikke noe med overfladiskhet å gjøre. Det handler om sunnhet og preferanse. Rett og slett.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Om han ikke sender ut noe til meg via blikk, ord eller gjerninger, så hjelper det ikke hvor mange brett med six-pack`s han har opparbeidet seg, eller idealvekt eller hva det nå skal være av trendy ting man vil ha i en manns kropp.

Utseendet betyr ingenting for meg, utover det at jeg må like ham. Om jeg først har fått øynene opp for hva slags flott menneske han er, vil hans kropp være den fineste i verden. Det er HAM jeg liker.

Han er som han er, og jeg er meg. Jeg tar det derfra jeg. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Om han ikke sender ut noe til meg via blikk, ord eller gjerninger, så hjelper det ikke hvor mange brett med six-pack`s han har opparbeidet seg, eller idealvekt eller hva det nå skal være av trendy ting man vil ha i en manns kropp.

Utseendet betyr ingenting for meg, utover det at jeg må like ham. Om jeg først har fått øynene opp for hva slags flott menneske han er, vil hans kropp være den fineste i verden. Det er HAM jeg liker.

Han er som han er, og jeg er meg. Jeg tar det derfra jeg. :)

Han kan godt ha hjertet til mor Teresa, men hvis han er feit så hjelper ikke det så mye. Jeg er såpass kresen at jeg ønsker meg en partner som bryr seg om sin helse og sitt utseende. Et varmt hjerte er selvsagt også et must. Hvorfor må det alltid være enten eller?! Bare fordi en mann er ekstremt overvektig, betyr ikke det at han automatisk er snill og morsom. Herregud.

Gjest scorpius
Skrevet

Selv må jeg innrømme at jeg synes det er litt turn-off når de er veldig overvektige...

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg tenner ikke på tykke menn. Jeg synes det er turn off.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...