Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 er det flere her som ikke ser frem til world cup som snart starter på tv? Jeg har en veldig fotballglad kjæreste som har forberedt meg på at han kommer til å bruke de 4 ukene det pågår til å sitte foran tv.. er usikker på hvordan jeg kommer til å takle dette.. noen tips?
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juni 2010 #6 Skrevet 6. juni 2010 Gjør det noe da? Du er vel ikke avhengig av å ha ham til å underholde deg heller. Stikk bort til en venninne og se på jentete søtsuppefilmer da
Mir Skrevet 6. juni 2010 #7 Skrevet 6. juni 2010 Du kan jo benytte tiden til å gjøre andre ting. Lese gode bøker, treffe venner, trene etc. Kanskje du til og med er på skole/jobb mens kampene går? Nå går ikke kampene alltid på kveldene siden de har delt opp tidssonene slik at alle verdensdelene skal kunne se på kamper, så mange kamper går i Norge midt på dagen fra 12-16.00 f.eks og tar ikke noe særlig kveldskos bort. Det er derfor mange som ikke får sett kampene fordi de går midt på dagen og er på jobb f.eks. Det er jo ikke sånn at man må kjede seg bare fordi partneren vil se på VM i fotball, som sendes hvert fjerde år. Det er jo så stort, og selv gleder vi oss her i huset noe helt vanvittig :D
ToveM Skrevet 6. juni 2010 #8 Skrevet 6. juni 2010 Gjør meg ingenting om mannen sitter klistret forand TV under VM, akkurat som han godtar at jeg sitter klistret under Tour De France.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2010 #9 Skrevet 6. juni 2010 litt out of topic her, men på hvilke kanaler blir desse kampene sendt? er det slik at viasat 4 kun sender noen kamper?
Kristin Skrevet 6. juni 2010 #10 Skrevet 6. juni 2010 Innlegget er endret iht KGsregler. Kristin, mod
FrøkenFjong Skrevet 6. juni 2010 #11 Skrevet 6. juni 2010 Det er jo masse annet du kan gjøre i disse fire ukene. Det er jo sommer og fint:) Du kunne også prøvd å engasjere deg litt. Jeg er generelt ingen fotballfan, men VM - det synes jeg er gøy! I hvertfall kampene mellom de beste lagene. Men du vet jo best selv om dette er noe for deg.
Gjest Milka Skrevet 12. juni 2010 #13 Skrevet 12. juni 2010 Innlegget er endret iht KGsregler. Kristin, mod Kristin kan du gjøre meg en tjeneste! Det å rydde innlegget nr 48 og 49 post "Hvor mye penger til konfirmantet".Jeg vil bare at du skal rydde det.
<CupCake> Skrevet 12. juni 2010 #14 Skrevet 12. juni 2010 Det du pleier å gjøre når du ikke er sammen med typen (regner med at dere ikke er sammen sånn 24/7).. Sefilm/gå på kino, møt veninner, gå urer, les en eller flere gode bøker, ta opp et kurs - masse som 'lær basic spank på 4 uker' Eller du kan prøve å se noen kamper med han
Gjest Ehh Skrevet 13. juni 2010 #15 Skrevet 13. juni 2010 Ok, dette var seriøst den mest latterligste problemstillingen jeg noen gang har hørt. At sånne jenter får seg kjærester er helt utrolig. Det er snakk om 4(FIRE!) uker. Det vil være 4 ÅR til neste gang du må befinne deg i den situajonen igjen... La nå kjæresten din få nyte disse 4 ukene. Hvis jeg var han ville jeg sett på det som en velfortjent ferie fra deg, for du høres veldig slitsom ut. Snakk om å lage problemer ut av ingenting.
Gjest najki Skrevet 13. juni 2010 #16 Skrevet 13. juni 2010 litt out of topic her, men på hvilke kanaler blir desse kampene sendt? er det slik at viasat 4 kun sender noen kamper? TV2, Viasat 4, SVT1/2 og noen kamper går vel på betalingskanalene til Viasat og Tv2. En herlig måned, og her i huset kommer nok televisjonsapparatet til å stå på en eller annen fotballkamp eller fotballsending nesten konstant. Fotball er imidlertid vår store felles lidenskap. Må da gå ann å finne på noe annet denne måneden vel?
Gjest gjestdeluxe Skrevet 13. juni 2010 #17 Skrevet 13. juni 2010 er det flere her som ikke ser frem til world cup som snart starter på tv? Jeg har en veldig fotballglad kjæreste som har forberedt meg på at han kommer til å bruke de 4 ukene det pågår til å sitte foran tv.. er usikker på hvordan jeg kommer til å takle dette.. noen tips? Finn en annen type mann som ikke har det behovet neste gang du finner deg kjæreste, om denne er en sportsglad mann - om det plager deg at han bare ser på TV og ikke gir deg oppmerksomhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå