Gå til innhold

Mobilen ringte men fikk ikke tatt av røret?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Adina Madeleine

Bestevenninnen min og jeg kjøpte samme mobil, Siemens C 55. Nå har vi begge to opplevd at telefonen har ringt og vi kunne se hvem det var. Problemet var bare at det samtidig stod på displayet at telefonen ikke hadde dekning (dette var jo midt i Oslo, så det var jo dekning der). Altså først stod det hvem som ringte. Telefonen hadde samme ringetone som vanlig og vibrerte. Da jeg skulle svare, skjedde det ingenting, den bare ringte videre som vanlig som om jeg ikke hadde gjort noe. :o Skjønner ingenting jeg. Har noen av dere opplevd det samme?

Adina M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde siemens s 55 før, hadde den bare i 6 mnd. faktisk, og opplevde nesten det samme.

Leverte den inn til butikken og fikk fikset det gratis.

Men jeg måtte levere inn telefonen tilsammen 4 ganger på de 6 mnd. så jeg kjøpte meg en annen.

Aldri mer Siemens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adina Madeleine

I alle dager... Sa det samme om Nokia.... Har ikke hørt om en eneste i min omgangskrets som er fornøyd med Nokia heller. Min Nokia gikk jo amok hele tiden... Hm... Hva skal en velge neste gang da? :o Argh.... disse mobilene!

Adina M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde 4 forskjellige Nokia tlf. før jeg kjøpte den fra Siemens. Hadde aldri problemer med de.

Nå har jeg Sony Ericson T610 og er kjempefornøyd! Nemo problemo :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt ulike Nokia telefoner i mange år - og har Siemens c55 nå. Har aldri hatt noen som helst problemer med noen av dem jeg. Kanskje jeg bare er heldig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt ulike Nokia telefoner i mange år - og har Siemens c55 nå. Har aldri hatt noen som helst problemer med noen av dem jeg. Kanskje jeg bare er heldig?

Jeg har hatt Nokia i diverse utgaver i mange år. Prøvd Bosch, men var lite fornøyd. Nå har jeg Siemens SL55 og har ingen problemer (foruten at jeg ikke kan få kopiert nr fra sms til adressebok)! IR, GPRS, sync, kalender og alt det der fungerer akkurat som jeg ønsker.

Min kjære har hatt diverse utgaver av både Nokia og Ericsson i mange år og det har vært feil på alle sammen. Den siste Nokia'n ble sendt på reperasjon sikkert 10 ggr. De byttet alt gang på gang på gang uten at feileen forsvant. Han ga opp og kjøpte seg en mobil selv (Ericsson), så fikk jobbmobilen ligge å støve. Må få nevne at min kjære ALLTID har problemer med Windows også. Samme hva eller når, så klarer han å få noe til å kræsje. En av hans installasjoner varer max 3 mnd. Sånt skjer aldri meg - selv med samme maskin og CD! Han dytter inn så mye rart og gjør så mye triksing med mobiler og Windows at det må jo bare gå galt. Kall dem gjerne ulykkesfugler, men min kjære er ikke det - han er bare klåfingra og drar utstyret til deres ytterste ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet med Ericsson, gikk over til Motorola og holdt med til Nokia ever since. Jobbet med support for Siemens telefoner, men vil fremdeles ikke gå god for dem (bort sett fra ME45 og alle Gigasettene).

Lever lykkelig med Nokia, og har fortiden en 7650 som jeg håper å få skiftet ut i favør til en 3650.

Glimmrende bruker støtte for alle de som vil vite mer om siemens produktene er club-siemens (uoffisielle) my-siemens (offisiell)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...