nyeher Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 når jeg farger håret, suker håret til seg med farge foran enn bak. noen som vet hvordan dette kan unngåes? jeg har endt opp med nesten sort foran og brunt bak, ikke særlig pent
Jade Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Er håret helt rent? Vet ikke om det har noe å si, men jeg ville brukt en shampo med sulfater og uten silikoner før farging for å få vekk alle hårprodukter som lukker seg rundt hårstråene. Blir det samme resultatet når du går til frisøren og gjør det?
Ethereal Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 Påfør hårfargen bakerst først, og foran til siste
Gjest Micka Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 Jeg leste nettopp at det var lurt å kure håret før farging. Med næring i håret blir fargen jevnere fordelt. Husker ikke hvilken side jeg fant dette på.
Mari90 Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Håret blir ofte tørrere foran (mitt ihvertfall), så derfor suger det vel til seg mer. Enig med Micka, kur håret noen dager før du farger, og er også viktig å bruke hårkur generelt når man farger håret
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 du må starte å farge bak, da håret som er foran ofte er mer slitt og trenger derfor kortere virketid. når det er sagt så skal du aldri farge hele håret igjen og igjen og igjen, med farger som har ammoniakk i seg, alstå de permanente fargene. da får du tilslutt svart hår. ta KUN etterveksten når du farger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå