Gjest krydder Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Jeg ser folk sier at de er forelska, men så ser jeg de sier at de liksom fortsatt er like forelska etter 5 år eller no, og tenker jeg "?" For forelska for meg, det er i startfasen. Det er sommerfugler, klarer ikke spise, ikke sove, ja altså nyforelska stadiet. Det er forelska for meg. Betatt er mer i begynnelsen av begynnelsen, når man liker en person litt på avstand liksom, litt sånn "ga han meg et blikk nå?" type ting. Menn om man har vært sammen i et år eller mer og sommerfuglene er forsvunnet og roet seg ned, da kaller jeg det ikke forelsket, da er det mer "jeg er glad i han, jeg elsker han"
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 Forelskelse for meg er å være tiltrukket av en person på en sånn måte at jeg vet at det er han jeg vil være sammen med, og at jeg ikke går rundt med en vond magefølelse som sier at han ikke er den rette. Hvis jeg trekker meg unna når han tar på meg, og jeg ikke gleder meg til å møte han så er jeg ikke forelsket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå