Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Je og min kjære har vært sammen i litt over et år,bodd sammen siden desember ifjor. Vi bodde langt fra hverandre og da bestemte vi oss rett og slett for å flytte sammen. Ting gikk veldig fort,men jeg angrer ikke et sekund,da vi har det strålende sammen! Perfekt kjemi,noe som gjør meg mer og mer sikker på at han er the one! Men,vi har ikke sagt at vi elsker hverandre,bare love you-men veldig tidlig i forholde snakket vi om akkuratt den frasen,og var enige om at å si det på engelsk var ikke like sterkt som og si det på norsk (litt sært kanskje,men sånn var det) så nå sier vi hele tiden love you,mens ihvertfall jeg da-mener "elsker deg mer enn du aner". Får meg ikke til og si det,tenk om han ikke har kommet dit enda..da blir jeg tullingen. Handlingene hans viser at han elsker meg også,men jeg trenger og høre det- fordi jeg tror at dette er neste steg i forholdet vårt,teit av meg og tenke sånn?

Også drømte jeg jo at vi gifta oss inatt da,kanskje derfor jeg begynte og tenke på dette;P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreslår at du sier det. - På norsk.

Tipper han tenker det samme som deg, og er redd for å være først ut.

Virker som det er mange som havner i en grøft der de bare går rundt og sier "Ai Låv ju" til hverandre. Jeg skjønner ikke hvorfor. :gjeiper: Har lest flere tråder om det, og det virker som det skal være en formildende faktor at "jeg er glad i deg" og "jeg elsker deg" på sett og vis sies likt på engelsk, og at det derfor ikke er et like stort skritt å si. Men du forklarer jo at dere i starten ble enige om at det var like sterkt, så da skjønner jeg det i alle fall ikke.

Har du sagt jeg elsker deg i andre forhold, TS, og hvordan gikk det for seg? :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det akkurat som deg! Kjæresten og jeg har vært sammen i over ett år, og jeg tror virkelig at jeg elsker han (har aldri følt det sånn før og har aldri sagt de tre ordene til noen andre). Jeg tror at han føler det samme for meg, men sikker kan man jo aldri være. Håper han sier det, for jeg er veldig pysete... Hvis jeg psyker meg opp og sier det til han, så håper jeg jo at han sier det tilbake. Men samtidig vil jeg ikke at han skal si det bare fordi jeg har sagt det. Hvis han ikke sier noe, så tror jeg at jeg kommer til å bli litt lei meg. Så derfor venter jeg. Skikkelig, skikkelig pysete og feigt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det akkurat som deg! Kjæresten og jeg har vært sammen i over ett år, og jeg tror virkelig at jeg elsker han (har aldri følt det sånn før og har aldri sagt de tre ordene til noen andre). Jeg tror at han føler det samme for meg, men sikker kan man jo aldri være. Håper han sier det, for jeg er veldig pysete... Hvis jeg psyker meg opp og sier det til han, så håper jeg jo at han sier det tilbake. Men samtidig vil jeg ikke at han skal si det bare fordi jeg har sagt det. Hvis han ikke sier noe, så tror jeg at jeg kommer til å bli litt lei meg. Så derfor venter jeg. Skikkelig, skikkelig pysete og feigt.

Hehe tror aldri jeg blir å si dette til kjæresten min. For det første er jeg ingen romantiker, for det andre høres det så sykt teit ut på brautanes nordlending :P Men jeg har heller ikke det helt store behovet for å høre orde "elsker" for å skjønne at kjæresten min er glad-i-meg-og-vil-tilbringe-resten-av-livet-sammens-med-meg :P

Skrevet

Ett år, og dere har ikke sagt det enda..?

Hm, er det ikke bare å si det da. Si det man mener. Dere sier jo helt sikkert andre ting som dere mener. Du kan jo si det først. Jeg og kjæresten min viste at vi elsket hverandre etter 2-3 uker, og siden den dagen har vi sagt det daglig til hverandre. Er jo en vanesak i grunn. :yvonne:

Gjest Gjestgjest
Skrevet

Jeg turte ikke si det selv første gangen til nåværende kjæreste før det hadde gått en stund.. men han var først ute.. og hadde skrevet det i doggen på badespeilet. :P

...svarte ham den kvelden med å skrive det i leppestift på magen min og tusle toppløs inn i stua. Litt klin, men det ble en greie mellom oss å skrive "elsker deg" på sære stedet. Med kjøleskapmagneter, små lapper, i dritten på bakruta på bilen istedet for "vask meg"... Vi sier det jo også men det ble bare en "greie" ut av det der. :D

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Har dere enda ikke sagt det? Er jo litt rart. i mine forhold har mannen sagt jeg elsker deg først bestandig og da ikke så lenge etter vi har blitt sammen. Er det ikke bare å si det da? Har han ikke kommet like langt som deg, så er det noe osm ikke stemmer i forholdet, om dere har vært sammen i hele 1 år og han enda ikke elsker deg over alt på jord.

Skrevet

Flytta sammen men ikke sagt det til hverandre enda?

Villa sagt det på norsk til han først som sist. Ta det en rolig kveld sammen og se på han når du sier det så får du se reaksjon. Regner med han også mener det samme høres ut som. Regner med det går kjempefint og kos deg fortsatt med forelskelsen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...