Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Jeg har siden eggløsning for 17 dager siden vært mye plaget med småkvalme, kramper i venstre legg, utrolig trøtt og kjempeemosjonell. Nå er jeg 4 dager over tiden og tok for moro skyld en eggløsningstest som jeg hadde liggendes som ble positiv. Kan det bety at jeg er gravid? Noen som har erfaringer med slike tester og vet om man kan stole på dem som en graviditetstest? Er våken nå da jeg sliter med restless leg/body Velger å poste anonymt inntil videre
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 TS her: Glemte å skrive at vi har vært prøvere i 2 år nå, men sliter fordi jeg er "godt voksen" og har bare en fungerende eggleder . Har brukt CB eggløsningstest, men ikke siste 6 mnd da jeg ble så skuffet hver måned når ikke noe skjedde. Vi tenkte å begynne nå ved neste mens som ikke er kommet. Blodprøver viser at jeg har eggløsning, eltester har også vært positiv, men ikke noe har skjedd.
LineGourmet Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Men, løp og kjøp gravidtest! Høres i hvert fall lovende ut..
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 Men, løp og kjøp gravidtest! Høres i hvert fall lovende ut.. Ja, skal imorra siden det ikke er så mange steder man får kjøpt en gravitest på søndager . Kjenner det kribler en del, men er forberedt på negativ test da blir jeg ikke såååå skuffet liksom
Muskat Skrevet 6. juni 2010 #5 Skrevet 6. juni 2010 Lykke til Krysser fingre for posetiv! Gi oss en oppdatering
Gjest Iril Skrevet 6. juni 2010 #7 Skrevet 6. juni 2010 Man kan ikke stole på dem som graviditetstester, fordi du godt kan ha LH-stigning på "feil tid" i syklusen uten at det betyr noe. Men de slår også ut på HCG, pga. likheten mellom LH og HCG. Ville nok vært forsiktig med å få for høye forhåpninger, men når du i tillegg er fire dager for sen med mensen er det jo vanskelig å ikke håpe. Tvi tvi!
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juni 2010 #8 Skrevet 6. juni 2010 Man kan ikke stole på dem som graviditetstester, fordi du godt kan ha LH-stigning på "feil tid" i syklusen uten at det betyr noe. Men de slår også ut på HCG, pga. likheten mellom LH og HCG. Ville nok vært forsiktig med å få for høye forhåpninger, men når du i tillegg er fire dager for sen med mensen er det jo vanskelig å ikke håpe. Tvi tvi! Nei, dessverre . Fikk selvsagt menstruasjonen nå i ettermiddag. Men, skal ta en ny runde meg CB testing denne måneden så da får vi prøve igjen ^^.
Kosteskaft Skrevet 7. juni 2010 #9 Skrevet 7. juni 2010 Ble testen helt positiv, altså teststreken like sterk eller sterkere enn kontrollstreken? Eller Ble streken synelig, men svakere enn kontrollstreken? Positiv el-test gjennom hele syklus kan være tegn på hormonubalanse...
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #10 Skrevet 7. juni 2010 Ble testen helt positiv, altså teststreken like sterk eller sterkere enn kontrollstreken? Eller Ble streken synelig, men svakere enn kontrollstreken? Positiv el-test gjennom hele syklus kan være tegn på hormonubalanse... Streken var svakere enn kontrollstreken og det var bare såvidt jeg skimtet den 1 time før blødningen startet. Jeg har ikke sjekket teststrimlene gjennom hele syklusen, men skal gjøre det denne perioden siden jeg nå starter pånytt.
Gjest Iril Skrevet 7. juni 2010 #11 Skrevet 7. juni 2010 Du har alltid LH i kroppen, så du vil alltid få to streker på en EL-test, uten at det betyr noe.
Kosteskaft Skrevet 7. juni 2010 #12 Skrevet 7. juni 2010 Streken var svakere enn kontrollstreken og det var bare såvidt jeg skimtet den 1 time før blødningen startet. Jeg har ikke sjekket teststrimlene gjennom hele syklusen, men skal gjøre det denne perioden siden jeg nå starter pånytt. Da var det ikke en positiv EL-test. Men registrerte de helt vanlige hormonene vi har i kroppen mer eller mindre hele tiden.
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #13 Skrevet 7. juni 2010 Jeg har siden eggløsning for 17 dager siden vært mye plaget med småkvalme, kramper i venstre legg, utrolig trøtt og kjempeemosjonell. Nå er jeg 4 dager over tiden og tok for moro skyld en eggløsningstest som jeg hadde liggendes som ble positiv. Kan det bety at jeg er gravid? Noen som har erfaringer med slike tester og vet om man kan stole på dem som en graviditetstest? Er våken nå da jeg sliter med restless leg/body Velger å poste anonymt inntil videre Min lille glasskule sier at du må kjøpe deg en test!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå