Bittersweet Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Han sier han har mistet litt følelser for meg. han sier han ikke vet hvorfor. Han sier det er for mye press fra familie som alltid trenger han. Jeg sier at dette kan vi jobbe oss igjennom sammen, jeg sier dette ordner seg og vi finner en måte. Han sier det kan ta flere år og gir meg et blikk som sier "jeg gir opp". Så da begynner jeg å pakke tingene mine fra leiligheten og er på vei ut. han stopper meg og sier jeg ikke trenger å gjøre det nå. han sier at han ikke forstår hvorfor jeg pakker og drar. jeg rister på hodet og feller noen tårer. Han vet ikke hva han vil. han holder meg på pinebenken og dette er ikke første gang, men ting har aldri vært så ille som nå. Vi har alltid klart å jobbe oss igjennom problemene våre uannsett hva det har vært. Jeg har jobbet ræva av meg for å få forholdet til å fungere, og dette er takken? Han gir opp? han har ikke engang prøvd enda.. Kan ikke huske sist han gjorde noe fint/koselig/romantisk for meg.. Jeg vet ikke lenger hva jeg tenker selv. Han skal ringe meg imorgen og gi meg svaret sitt? Vet ikke engang om jeg vil vite det. Jeg elsker han mer enn noe annet.. men har aldri følt meg så verdiløs som nå. Han fortjener meg ikke.. eller gjør han? huff.. må bare lufte litt tanker..
Gjest navnelapp Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 Eg ville nok ha dratt, ja. Har han kjensler for deg som han ikkje har erkjent eller forstått så vil han kome etter. Du er ikkje verdilaus, han må vinne deg tilbake viss han vil ha deg når han har sagt noko slikt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Har akkurat vært i en lignende situasjon. Jeg dro! og har det helt fantastisk. Hvorfor kaste vekk tiden på en som ikke er sikker. Da finnes det noen der ute som vil tilbe jorda du går på, må bare la han finne deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå