Gå til innhold

Får han ikke ut av tankene :(

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

For 4 mnd sider ble det slutt med meg og eksen og jeg sliter så utrolig mye enda. Går ikke en dag, eller et sekund uten at han ikke er i tankene mine. Vi hadde ikke noe kontakt i førsten men nå har han brått begynt å kontakte meg. Først var det bare jeg som skrev melding og han svarte kun på det jeg spurte om. Men i det siste har han sendt melding og vært interessert i hva jeg gjør og om jeg er med noen andre osv. Hva skal det bety liksom?? Angrer han litt kankskje eller vil han bare være venn. Det er ikke jeg interessert i!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanksje han vil ha i pose og sekk? Kanskje han innså at gresset ikke er grønnere på den andre siden? Kanskje du gav litt mindre lyd fra deg enn vanlig og nå vil ha sørge for å mate deg nok til å vite at han har deg på vent?

Hvis han ville hatt deg tilbake så tror jeg han ville sagt det. Men for de fleste er det godt å ha en reserve, en i bakhånd som de kan ty til hvis noe annet ikke fungerer eller hvis de kjeder seg.

Tror du ikke han ville prøvd seg om han ville ha deg tilbake? Føler du ikke at du er verdt å ha en kjæreste som vil ha deg for den du er og som er trygg og sikker nok på deres forhold til å ikke slå opp?

Kutt kontakten og finn en fyr som er verdt det! :)

Skrevet

Tror at HAN tenker som så at "nå er hun over meg, så nå kan vi være venner" - så derfor har han begynt å behandle deg vennskapelig istedenfor kjølig avvisende (som han gjorde når dere var et par som nettopp har slått opp). Betyr nok (dessverre for deg) ikke at han plutselig har funnet ut at han vil ha deg tilbake, nei - han bare viser alminnelig folkeskikk. Men det fins flere fisker i havet ;)

Skrevet (endret)

For 4 mnd sider ble det slutt med meg og eksen og jeg sliter så utrolig mye enda. Går ikke en dag, eller et sekund uten at han ikke er i tankene mine. Vi hadde ikke noe kontakt i førsten men nå har han brått begynt å kontakte meg. Først var det bare jeg som skrev melding og han svarte kun på det jeg spurte om. Men i det siste har han sendt melding og vært interessert i hva jeg gjør og om jeg er med noen andre osv. Hva skal det bety liksom?? Angrer han litt kankskje eller vil han bare være venn. Det er ikke jeg interessert i!!!!

Gi beskjed om at du ikke er interessert i noen kontakt lenger fordi du ikke vil være venner.

Være venner med en eks er totalt verdiløst. Det bare ødelegger. Spesielt når du finner en ny mann som ikke liker ditt forhold til en eks.

Endret av Steinar40
Skrevet

Kanksje han vil ha i pose og sekk? Kanskje han innså at gresset ikke er grønnere på den andre siden? Kanskje du gav litt mindre lyd fra deg enn vanlig og nå vil ha sørge for å mate deg nok til å vite at han har deg på vent?

Hvis han ville hatt deg tilbake så tror jeg han ville sagt det. Men for de fleste er det godt å ha en reserve, en i bakhånd som de kan ty til hvis noe annet ikke fungerer eller hvis de kjeder seg.

Tror du ikke han ville prøvd seg om han ville ha deg tilbake? Føler du ikke at du er verdt å ha en kjæreste som vil ha deg for den du er og som er trygg og sikker nok på deres forhold til å ikke slå opp?

Kutt kontakten og finn en fyr som er verdt det! :)

Signerer!

Skrevet

Føler med deg, eg har enda ikkje komme over eksen min som det blei slutt med for 4år sida! men hold ut, det blir bedre etterkvart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...