Gå til innhold

Selskapslokaler....igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå lurer jeg igjen på selskapslokaler... :oops: Denne gangen et sted det går an å ha med drikke selv. I Oslo, og omegn.. Svar mottas med STOOR takk! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med Dr. Gården i Lillestrøm ?

Et flott gammelt hus med god stemning som ligger rett ved togstasjonen. :roll:

Skrevet

Kanskje det? Skal ha vielsen i Enebakk, så det hadde vært fint.. :) Vet du om de har noen web-side?

Skrevet
Kanskje det? Skal ha vielsen i Enebakk' date=' så det hadde vært fint.. :) Vet du om de har noen web-side?[/quote']

Bare søk på Dr. Gården Lillestrøm, ikke noe særlig god side, men ringer du de sender de deg en brosyre. Prisen er ikke så dyr heller, tror det er kr 5500 for leie helt til klokken 04.00 om natta :wink:

Skrevet

Bare hyggelig :)

Skal selv feire bryllup på Dr. Gården i februar :hjerter:

Skrevet

Får ikke opp noen web-side når jeg søker på dr gården lillestrøm.. Kløna... :roll:

Skrevet

Vi blir i overkant av 70 gjester... Så doktorgården blir for lite! Har noen andre gode forslag??

Skrevet

Røde Kors-huset i Lillestrøm. Plass til 80 gjester!

Betaler 2500kr for leie.

Skrevet

Vet du om de har noen web-side?? :P Og lokalet må ikke være i Lillestrøm, altså..

Skrevet

Vi blir over hundre så det eneste som har plass til oss er et samfunnshus.

Ikke akkurat de ideelle omgivelsene og utemulighetene er dårlige, men er man så mange så er man så mange...

Skrevet

Hmm. SÅ mange! Ja, da er det nødt til å bli samfunnshus.. :wink: Men jeg er ute etter noe med en pen hage eller en søt villa eller vakker natur. Vi blir ca 70 gjester.. Vanskelig dette her altså! :-?

Skrevet

Hva med grefsenkollen? Nydelig sted. (Ble desverre for dyrt for oss :( Måtte kutte gjestelista med ti personer, og det vil vi jo ikke)

Skrevet

Grefsenkollen..? Hørtes fint ut! Var det veldig dyrt? Og har du web-adressen deres? :P Hva valgte dere i stedet?

Skrevet

Oslo militære samfunslokaler det er ett flott sted å ha bryllup på syns jeg.

Holmen fjordhotell,

Skrevet
Grefsenkollen..? Hørtes fint ut! Var det veldig dyrt? Og har du web-adressen deres?  :P  Hva valgte dere i stedet?

Det kostet ca 950 pr person på Grefsenkollen. Her er hjemmesiden deres.

Vi valgte Linne hotell i stedenfor. Ville aldri hatt et sommer bryllup der, for lokalene er ganske mørke, men passer perfekt til mørke høstkvelder. Satser på mange levende lys, det gir alltid god stemning.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har valgt Schafteløkken på Frogner. Nydelig sted, hvor du kan ta med drikkevarer selv, og velger det catering-selskapet du helst vil ha. Veldig koselig dame som er vertinne der. Det er plass til 76 gjester til middag, og det er det antallet vi skal ha under middagen. Se her: www.schaftelokken.no

K.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi skal ha det på Nordre Skøyen Hovedgård. Synes det var kjempefint der og ikke så veldig dyrt.-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...