imeria Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 Jeg vil danse! Haha, lame start på et innlegg, så skal forklare nå: Jeg har alltid hatt behov for å være kreativ på et eller annet vis. Min "greie" da jeg var yngre var musikk og turn, ikke håndball som de fleste andre drev med. Men, jeg skulle så innmari ønske at jeg også hadde drevet med dansing! Jeg elsker å bevege meg til musikk! Har jeg en dårlig treningsdag, så kan jeg plutselig få ekstra energi av å høre en bra sang med god beat. Jeg har rytmen i orden, men mangler dansetrinnene. Nå, som jeg er 20, føler jeg at det er for sent å beynnne å danse. 10-åringer som har drevet med dansing er jo bedre enn meg. Men, jeg har så lyst. Brenner kanskje mest for dans som jazz, afrojazz, hiphop og street/funk. Er det noen som helst mulighet til å kunne lære seg å danse når man er så "gammel" som jeg? Hvor begynner jeg? Finnes det kurs for voksne nybegynnere? Håper virkelig noen kan svare, det hadde betydd mye for meg.
Dancingqueen Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 Det er laangt fra for sent å lære seg å danse, i hvert fall når det gjelder deg imeria, du er jo ikke mer enn 20 år ! De fleste danseskoler har grupper for de som har danset lite fra før av, som oftest kalt "nybegynner/litt øvet". Du sier du har rytmen i deg, og bare det kan gjøre at du kanskje kan prøve det på et "medium" kurs Stort mer klarer jeg ikke å si, for jeg vet jo ikke hvor i dette landet du befinner deg. Men når det er sagt, så tviler jeg på at det skal være noe problem for deg å finne et kurs i jazz eller hiphop eller street som ikke trenger å være så forferdelig avansert! Jeg vet at en del treningssenter tilbyr Afro, 3T og Elixia blant annet.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 Hei, veldig mange som føler det samme som deg - finner ingen andre treningsformer som passer og å danse er den eneste løsningen! Og løsningen er : Danseløvene! De holder til på grünerløkka, har kurs som er for "gamle" som har lyst å trene på en annen måte. Bare sjekk hjemmesiden deres. De har alt fra jazz, hiphop, pardans osv. Håper dette var til hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå