Gjest DollyDo Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 Jeg finner den ikke igjen på Ikea sine sider, får ikke opp treff når jeg søker heller. Jeg som hadde planer om å kjøpe Trofast serien til oppbevaring på lekerommene, de stammene med fargerike dra-ut bokser i plast. Nå bor jeg et godt stykke unna Ikea, men er det noen som vet noe mer om dette så jeg ikke kjører bomtur...?
Nala Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Nei, de er ikke utgått. Snakket med dem på telefon i dag. Skal nemlig legge inn en større bestilling, og vil da gjerne ha minst et par Trofast-stammer med skuffer. Men jeg finner dem altså ikke på nett. Under "Barnerom" er lenken brutt, og når man søker får man dem ikke opp. Dette skyldtes da en feil på nettsidene. Hun jeg snakket med skulle melde videre. Men hva hjelper det? Jeg skal jo legge inn bestilling og er avhengig av å få opp de ulike variantene, pluss artikkelnr. for å kunne bestille. Argh, blir så irritert! ingen som vet..?
Gjest DollyDo Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Tusen takk for svar, Nala. Da vet jeg iallefall at serien ikke er utgått. Håper de får fikset lenken ganske snart, så du får sendt bestillingen din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå