Banan Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 Jeg har kjøpt en renseserie til huden min, som jeg tror skal være ganske god. Den består av 2 flasker. Den ene bruker jeg først på fuktet hud, og det er en slags krem som skal fjerne sminken. Deretter vasker jeg av dette, og tar i bruk den andre flasken. Det er et slags vann som jeg tar på en bomullsdott, og påfører huden. (Det sto bak på flasken at jeg skulle gjør dette) Det jeg ikke vet er om jeg skal vaske bort dette rensevannet igjen før jeg tar på hudkrem, eller er dette noe som skal trekke inn i huden? Flaut at jeg ikke vet dette, men jeg håper at noen andre kan svare meg slik at jeg ikke gjør noe feil.
Shopoholiker Skrevet 5. juni 2010 #3 Skrevet 5. juni 2010 Den første du tar på er som du sier for å fjerne sminke og rense huden. (cleanseren) Og det du snakker om som du tar på etterpå er tonic. Den skal bla fjerne de siste sminke restene. Og den skal du bare la tørke, også ta på krem Ikke vask av tonicen
Banan Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2010 Okei, da vet jeg det. Tusen takk for raske svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå