Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 Foruten de vanlige rutinene har jeg: - hjulpet minsteungen med å lage blomsterbed - hjulpet ungen å kjøpe en jordbærplante, hageblomster og hageutstyr - båret gammel material og isolasjon som skal kastes - planlagt hvor sentralstøvsugeren og uttakene skal stå - vært på H&M sammen med eldste ungen og byttet klær som var for store - vært å hørt på konsert med to av ungene som sang - hatt tacokveld med unger og mann - overrasket ungene med at vi skal ut på en stor ferie til høsten
Miss Puddel Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Hva har du gjort i dag? ugang? ;-) ellers har jeg vasket hele huset og fått guttene til å skifte i rottebur, kattekasse og rydde og vaske på gutterommet slik at de var mulig å se forskjell på dem... Dessuten har vi gått en tur i skogen og fanget stålorm, og gått spor med hundene.
Sweetpea25 Skrevet 6. juni 2010 #7 Skrevet 6. juni 2010 Sovet lenge, vært på jobb fra 15 til 22, og nå spiser jeg middag og er på KG
Betty77 Skrevet 6. juni 2010 #8 Skrevet 6. juni 2010 Opp tidlig Rydde i klær husarbeide Rydde på lagringsrommet Fisketur Laget god sen middag En fin dag Og en siste tur innom KG før det blir natta. NATTA!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå