Gå til innhold

Jeg trenger hjelp til å avvise gutter/menn!

Anbefalte innlegg

Gjest Muffins
Skrevet

Jeg trenger hjelp til hvordan å avvise gutter på en høflig og minst mulig sårende måte, jeg hater å avvise folk :S

Føler meg slem liksom.. :S PÅ byen, på nettet, evt. andre steder, da føler jeg det som en høflig plikt å på en måte følge opp deres samtaler når de tar kontakt. Selvom jeg ikke er interesert i personen, så tør jeg liksom ikke si det rett ut.. Det blir liksom så slemt.

Hva pleier dere å si? Hvordan avviser dere gutter/menn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si at du har type ;)

Skrevet

Jeg trenger hjelp til hvordan å avvise gutter på en høflig og minst mulig sårende måte, jeg hater å avvise folk :S

Føler meg slem liksom.. :S PÅ byen, på nettet, evt. andre steder, da føler jeg det som en høflig plikt å på en måte følge opp deres samtaler når de tar kontakt. Selvom jeg ikke er interesert i personen, så tør jeg liksom ikke si det rett ut.. Det blir liksom så slemt.

Hva pleier dere å si? Hvordan avviser dere gutter/menn?

Det er absolutt ikkje noe frekt i å avise noen på en høflig måte, da får det være opp til den andre personen å takle det på en bra måte.

Gjest Tsunade
Skrevet

Da jeg var singel, kunne jeg si "takk, men jeg er nok ikke interessert". Hvordan de taklet det, kom mye an på hvordan de selv var. Som regel gikk det helt greit, noen få kunne bli sure og stygge i kjeften, men jeg opplevde aldri at noen ble såret.

Nå sier jeg som sant er, at jeg har type. Hjelper ikke det, må jeg understreke at jeg faktisk er GLAD I HAM. Hjelper ikke det, så...er det slutt på høfligheten! :lur:

Skrevet

Tråden er ryddet iht KGs regler.]Regler

Kristin, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...