sophiaM Skrevet 5. juni 2010 #1 Del Skrevet 5. juni 2010 Hvilke butikker selger solkremserien Hawaiian Tropic. Har bare sett det rundt på nettet, men vil gjerne "godkjenne" lukten på kremene og oljene før jeg kjøper produkter Og hva syns dere om Hawaiian Tropic? Anbefales? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Stella Skrevet 5. juni 2010 #2 Del Skrevet 5. juni 2010 Cubus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Helene Skrevet 5. juni 2010 #3 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg er veldig glad i Hawaian Tropic (både lukt og beskyttelsesmessig), men bestiller alt gjennom ebay. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilandry Skrevet 5. juni 2010 #4 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg liker solkremen og lipglossen deres med solfaktor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 5. juni 2010 Cubus! Herlig! ^^ Men har de alle typene der? Som man kan finne på nettet, av alle oljer og kremer, aftersun osv ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilandry Skrevet 5. juni 2010 #6 Del Skrevet 5. juni 2010 Mener de har et ganske stort utvalg! Ivertfall et helt stativ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå