sophiaM Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 Nå til uken er det meldt dårlig vær, så hvorfor ikke prøve ståsolariumet nede på Megasun ? Noen som har prøvd det før, eller som er faste tilhengere av slike solarium? Har hørt at det skal ta kortere tid før brunfargen blir dypere enn i de vanlige solsengene man ligger i. Så bare sett i gang og del erfaringer ! :D
Shopoholiker Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 Jeg tar sol i vanlig solarium relativt ofte. Jeg har lenge "drømt" om et sånt ståsolarium. Da slipper man å få liggemerker i ny og ne.. Jeg tror absolutt at ståsolarium er bedre Hvor finner man sånne? (Bor i Bergen)
sophiaM Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2010 Er ganske sikker på at de har ståsolarium på de fleste MegasunStudioer rundt om i landet (uten at jeg kan garantere det for deg ). Har i hvertfall sett at de har det i alle jeg har vært innom. Du kan jo sjekke på megasun sine nettsider om det er et studio i nærheten av der du bor?
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 Elsker de ståsolene de har på megasun. man bruker bare halvparten av tiden man trengeri de vanlige , i love it
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå