Papierschere Skrevet 5. juni 2010 #1 Del Skrevet 5. juni 2010 Hei. Noen som vet om det finnes sololje uten faktor, eller med faktor 2? Laveste jeg har funnet er 6, og ville helst hatt noe lavere. Og noen som har forslag på noen gode merker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 5. juni 2010 #2 Del Skrevet 5. juni 2010 Ikke lenger lov å selge produkter med faktor under 6, så det finner du ikke lenger og seriøst, skal du ikke ha faktor høyere enn 6 kan du jo like godt droppe hele faktoren, for de gir ikke nok beskyttelse like vell. Eller du kan behandle kroppen din med respekt og bruke en faktor som faktor beskytter deg, som 15+++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papierschere Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 5. juni 2010 Takk for svar Har solkrem som jeg bruker på de dagene med mest sol, men tenkte å kanskje bruke en sololje de dagene sola var svak. Men har egentlig alltid vært ganske dårlig til å bruke solkrem siden jeg innbiller meg at jeg ikke blir brun hvis jeg bruker det. Men da blir det nok en sololje med faktor 6 på meg Noen som vet hvilket merke som er best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 5. juni 2010 #4 Del Skrevet 5. juni 2010 Piz Buin sine er veldig god, de har god UVA beskyttelse som ikke påvirkes av solen (og det er det ikke alle som kan skryte over, mange solkremer har uvabeskyttelse som blir svekket av solen...) >Sololjen deres har også tilsatt melatin, så man får bedre farge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papierschere Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 5. juni 2010 Ok, tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 5. juni 2010 #6 Del Skrevet 5. juni 2010 >Sololjen deres har også tilsatt melatin, så man får bedre farge... Hva slags stoff er dette? Er det tilsatt noe selvbrunings drit eller noe? Unskyld at jeg spør så dumt, men har ikke hørt om melatin før, bare melanotan som er det Barbie-dopet som ikke er bra ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 5. juni 2010 #7 Del Skrevet 5. juni 2010 Unskyld, skulle stå melitan Er hudens egne fargestoffer. Noen av solkremene til piz buin er tilsatt dette for å gi en raskere og sterkere farge. Ikke farlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Micka Skrevet 5. juni 2010 #8 Del Skrevet 5. juni 2010 Nivea sin er med solfaktor 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #9 Del Skrevet 5. juni 2010 Som lykkelitenen sa er det ikke lov å selge med under faktor 6 lenger, så Nivea selger ingen med faktor 2! Mulig det har vært før, men ikke nå lenger! Er nye EU regler som er årsaken! En gd ting spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Micka Skrevet 5. juni 2010 #10 Del Skrevet 5. juni 2010 Åja, sorry. Det er et par år siden jeg kjøpte den, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå