Gjest kvinne Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 det var en som skrev her at for å sjekke hvor sterke muskler du har i underlivet så skal man ta en banan i skjeden, og så knipe. om bananen deler seg så er du super, blir det merker så er det ok, og ikke noe så må du drive emd knipe øvelser.. Men skal bananen være skrelt eller ikke ?????
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 Den som sa det er kjent for å ha opptil flere løse skruer.. Av alle fullstendig meningsløse ting her på kloden, så kommer det der ganske langt opp på lista. Så glem det.
Rumohra Skrevet 5. juni 2010 #3 Skrevet 5. juni 2010 (endret) Wow... Stadig nye gode idéer!! Endret 5. juni 2010 av Rumohra
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 5. juni 2010 #5 Skrevet 5. juni 2010 Den må være skrelt. si ifra om du får den til å dele seg.
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #6 Skrevet 5. juni 2010 det var en som skrev her at for å sjekke hvor sterke muskler du har i underlivet så skal man ta en banan i skjeden, og så knipe. om bananen deler seg så er du super, blir det merker så er det ok, og ikke noe så må du drive emd knipe øvelser.. Men skal bananen være skrelt eller ikke ????? Haha.... skjeden kan nok ikke dele en banan med skrellet på...og det ikke mange som kan dele en bana uten skrellet på heller...eller?!
Antlers Skrevet 5. juni 2010 #7 Skrevet 5. juni 2010 Lykke til med å få ut bananrestene. Høres ut som en kjempegod idè!
Ethereal Skrevet 5. juni 2010 #8 Skrevet 5. juni 2010 Hahaha. Den tråden husker jeg. Ler så jeg gråter hver gang jeg tenker på den.
Gjest Dainty Skrevet 5. juni 2010 #9 Skrevet 5. juni 2010 Husker jeg leste noe lignende i Mona&Mikkel-spalten i TOPP da jeg var tenåring. En jente som hadde prøvd dette trikset, og ikke klart å få ut bananrestene selv. Endte med at hun måtte ligge på alle fire på kjøkkenbordet mens moren gravde bananen ut med skje.
Gjest Far Skrevet 5. juni 2010 #10 Skrevet 5. juni 2010 Hvis du deler en banan med bananskallet på så si i fra. Jeg hadde gledet meg veldig til å prøve ei med slike muskler.
Gjest Eurodice Skrevet 5. juni 2010 #11 Skrevet 5. juni 2010 Hvis du deler en banan med bananskallet på så si i fra. Jeg hadde gledet meg veldig til å prøve ei med slike muskler. Gled deg ikke for tidlig . Ikke godt å vite hvordan det går med stasen din da.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2010 #12 Skrevet 5. juni 2010 Gled deg ikke for tidlig . Ikke godt å vite hvordan det går med stasen din da. Då sprutas godsakene i elskovsredet
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2010 #13 Skrevet 5. juni 2010 Men kjære vene da, er dere helt fra vettet? Selvfølgelig putter man ikke en banan i skrittet uten å ha tredd på den et kondom først!
Inx Skrevet 5. juni 2010 #14 Skrevet 5. juni 2010 Haha bra test, skal foreslå det for ei venninne, internet wisdom.
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #15 Skrevet 5. juni 2010 Men kjære vene da, er dere helt fra vettet? Selvfølgelig putter man ikke en banan i skrittet uten å ha tredd på den et kondom først! Er ikke sikkert det er så lett å få ut om man faktisk lager bananmos, selv ikke om mosen har kondom rundt...
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2010 #16 Skrevet 5. juni 2010 Denne er jo helt på linje med å stappe en melon i toern for å bli stram i eneren. Godt internett tips det og :D Olaff
K.A. Skrevet 6. juni 2010 #17 Skrevet 6. juni 2010 Det er derfor jeg foretrekker restauranter med åpne kjøkken, slik at vi ser hvordan de tilbereder maten...
Gjest Elijah Skrevet 6. juni 2010 #18 Skrevet 6. juni 2010 Det var jeg som skrev det i en eller annen tråd her Det er selvfølgelig uten skall! La oss høre hvordan det går
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juni 2010 #19 Skrevet 6. juni 2010 I mangel av noe bedre brukte jeg en gang en skrellet banan med kondom på som dildo. Og joda, jeg knep den av.
Gjest Micka Skrevet 6. juni 2010 #20 Skrevet 6. juni 2010 HAHAHA. Guri land så teit utsagn. Før jeg klikket meg inn her så trodde jeg det handlet om seksuell opplevelse med en mann med muskler og den bananen (penisen).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå