2010 Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 Jeg fikk tatovert eyeliner på øyelokket i går... Lurer på om noen har tips om hvilke rense vann og salve som er god å bruke? Tror jeg reagerer på det jeg bruker nå
Gjest LonelyAngel Skrevet 5. juni 2010 #3 Skrevet 5. juni 2010 Har ingen erfaring om det. Men sa ikke de det til deg? Ellers kan du jo ringe å spørre.
2010 Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2010 Har ingen erfaring om det. Men sa ikke de det til deg? Ellers kan du jo ringe å spørre. Jo, men jeg reagerer på det jeg fikk beskjed om å bruke, men nå i kveld prøvde jeg med kokt vann, får håpe det hjelper på
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #5 Skrevet 5. juni 2010 Jeg har tatovert øyenbryn to ganger, og fikk da beskjed om å bare smøre med krem og røre de minst mulig. Å rense med vann og diverse, kan vel kanskje bare irritere det og gjøre slik at fargen/skorpen detter av? Jeg ville bare ha brukt krem, og heller skylt øyenlokkene forsiktig når du dusjet.
2010 Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 6. juni 2010 takker får svar:) Jeg fikk beskjed om å ikke få vann i ansiktet når jeg dysjer... det er det jeg ikke sjønner helt. jeg får jo "veske" på når jeg renser det med klorexidin (som hun ba meg bruke). Jeg tatoveringen på fredag, så på mandag kan jeg begynne å bruke vanlig krem uten parfyme:) da slipper jeg å rense det=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå